Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

med26 wrote:Bedankt aan alle deelnemers!!!Het was een plezier om jullie allemaal op foto te nemen en ik hoop tot volgend jaar!!!!
Nu al +/-500 foto's de rest zal volgen in de loop van deze week.
https://picasaweb.google.com/1163673033 ... 1215012012
Chapeau voor de foto's Copain =D> =D> =D> =D> .
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

timothyd wrote:Foto's van alle deelnemers vanaf 20u online http://tinyurl.com/6ea3gdq
Mercikes voor de mooie foto's =D> =D>
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik was nog net op tijd om op de Forumtrein te springen. Met een man of 10 waren we rond 8.30 op weg voor 45 km leute. Het werd een schitterende rit. Proficiat aan de Erika Baikers ( en het mooie weer) . Ik heb het crossparcours wel 3x gereden. Ik twijfelde nog om er een 'Supermans seatgrab' uit te voeren maar de aanloop was net iets te kort :^o . Het dreupelkotje hebben we ook gebist :lol: :drunk: . Ik wilde verder rijden maar mijn kameraden, .....tja, ze zijn bekend hé :wink: . Ik heb op den aprés genoeg ' Brugse Zotten' zien passeren voor een heel jaar. T' heeft niet veel gescheeld of ik was een 'Moorseelse Onnozelaar' . Tot volgend jaar hé Erika :wink:

@ Pjer: Ik was er ook hoor . Ik heb gewacht tot na het muzikale intermetzo om mijn intrede te doen :-D .
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

filiep72 wrote:Ik was nog net op tijd om op de Forumtrein te springen. Met een man of 10 waren we rond 8.30 op weg voor 45 km leute. Het werd een schitterende rit. Proficiat aan de Erika Baikers ( en het mooie weer) . Ik heb het crossparcours wel 3x gereden. Ik twijfelde nog om er een 'Supermans seatgrab' uit te voeren maar de aanloop was net iets te kort :^o . Het dreupelkotje hebben we ook gebist :lol: :drunk: . Ik wilde verder rijden maar mijn kameraden, .....tja, ze zijn bekend hé :wink: . Ik heb op den aprés genoeg ' Brugse Zotten' zien passeren voor een heel jaar. T' heeft niet veel gescheeld of ik was een 'Moorseelse Onnozelaar' . Tot volgend jaar hé Erika :wink:

@ Pjer: Ik was er ook hoor . Ik heb gewacht tot na het muzikale intermetzo om mijn intrede te doen :-D .
K'weet het Filiep 72. Ge kwam binnengevlogen met uw plastiekzakske vol wisselgeld. Ge omarmde alle Erica's en liet uw ogen glijden tot op hun navelhoogte. En in dat plastiekzakske zag ik een klein, petieterig pakje zitten met als opschrift -maar ik kon niet alles lezen- .urex :wink:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

wanneer mag achter mijn punaisen terugkomen??
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

spiermassa wrote:wanneer mag achter mijn punaisen terugkomen??
k Zal ze wel ne keer binnen smieten :lol:
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Nog een late reactie :oops: , heb enorm genoten van deze pracht organisatie =D> =D> na vele jaren van slecht weer toch eens de weergoden met zich :bounce: :bounce:

Op naar een volgende communiefeest :drunk: =P~

Grtzz

Pompierke
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Pompierke wrote:Nog een late reactie :oops: , heb enorm genoten van deze pracht organisatie =D> =D> na vele jaren van slecht weer toch eens de weergoden met zich :bounce: :bounce:

Op naar een volgende communiefeest :drunk: =P~

Grtzz

Pompierke
Je was de eerste die zei dat ge aanwezig ging zijn, dat ge de laatste zijt om te reageren: dat is toch helemaal niet erg =D> =D> :-D :-D
jempi
Mountainbiker

Post by jempi »

ik zen ook blij dat ik daar bij Erica gereden heb, :wink: :wink:
mauss
Mountainbiker

Post by mauss »

blijkbaar komt er bij ons in Eernegem ook zo´n aangelegd crossparcour, allen duimen !! :-D
Post Reply