Chapeau voor de foto's Copainmed26 wrote:Bedankt aan alle deelnemers!!!Het was een plezier om jullie allemaal op foto te nemen en ik hoop tot volgend jaar!!!!
Nu al +/-500 foto's de rest zal volgen in de loop van deze week.
https://picasaweb.google.com/1163673033 ... 1215012012
Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Mercikes voor de mooie foto'stimothyd wrote:Foto's van alle deelnemers vanaf 20u online http://tinyurl.com/6ea3gdq
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik was nog net op tijd om op de Forumtrein te springen. Met een man of 10 waren we rond 8.30 op weg voor 45 km leute. Het werd een schitterende rit. Proficiat aan de Erika Baikers ( en het mooie weer) . Ik heb het crossparcours wel 3x gereden. Ik twijfelde nog om er een 'Supermans seatgrab' uit te voeren maar de aanloop was net iets te kort
. Het dreupelkotje hebben we ook gebist
. Ik wilde verder rijden maar mijn kameraden, .....tja, ze zijn bekend hé
. Ik heb op den aprés genoeg ' Brugse Zotten' zien passeren voor een heel jaar. T' heeft niet veel gescheeld of ik was een 'Moorseelse Onnozelaar' . Tot volgend jaar hé Erika
@ Pjer: Ik was er ook hoor . Ik heb gewacht tot na het muzikale intermetzo om mijn intrede te doen
.
@ Pjer: Ik was er ook hoor . Ik heb gewacht tot na het muzikale intermetzo om mijn intrede te doen
K'weet het Filiep 72. Ge kwam binnengevlogen met uw plastiekzakske vol wisselgeld. Ge omarmde alle Erica's en liet uw ogen glijden tot op hun navelhoogte. En in dat plastiekzakske zag ik een klein, petieterig pakje zitten met als opschrift -maar ik kon niet alles lezen- .urexfiliep72 wrote:Ik was nog net op tijd om op de Forumtrein te springen. Met een man of 10 waren we rond 8.30 op weg voor 45 km leute. Het werd een schitterende rit. Proficiat aan de Erika Baikers ( en het mooie weer) . Ik heb het crossparcours wel 3x gereden. Ik twijfelde nog om er een 'Supermans seatgrab' uit te voeren maar de aanloop was net iets te kort. Het dreupelkotje hebben we ook gebist
![]()
. Ik wilde verder rijden maar mijn kameraden, .....tja, ze zijn bekend hé
. Ik heb op den aprés genoeg ' Brugse Zotten' zien passeren voor een heel jaar. T' heeft niet veel gescheeld of ik was een 'Moorseelse Onnozelaar' . Tot volgend jaar hé Erika
![]()
@ Pjer: Ik was er ook hoor . Ik heb gewacht tot na het muzikale intermetzo om mijn intrede te doen.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
k Zal ze wel ne keer binnen smietenspiermassa wrote:wanneer mag achter mijn punaisen terugkomen??
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Je was de eerste die zei dat ge aanwezig ging zijn, dat ge de laatste zijt om te reageren: dat is toch helemaal niet ergPompierke wrote:Nog een late reactie, heb enorm genoten van deze pracht organisatie
![]()
na vele jaren van slecht weer toch eens de weergoden met zich
![]()
![]()
Op naar een volgende communiefeest![]()
![]()
Grtzz
Pompierke