't zal vettig zijn.... afwachten of het morgen droog is dan kom ik ook.
Vr 30/12/2011 Stevensvennen / Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jupke
- Mountainbiker
Ik ben wel geweest en moest je het jezelf afvragen, er was modder, en zelfs geen klein beetje. :D
Ik moet zeggen, al bij al wel een mooi parcours spijtig dat het weer niet mee zat, ik ga deze wel eens achterna komen rijden in het voorjaar denk ik als het wat droger is.
De boterham met spek heeft ook zeer goed gesmaakt!
Kortom, prima TT alleen spijtig van het weer he maar dat hebben we niet in de hand.
Moet zowat mijn traagste gem van het jaar zijn denk ik en dat op de laatste rit. :D
http://connect.garmin.com/activity/137431266
Ik moet zeggen, al bij al wel een mooi parcours spijtig dat het weer niet mee zat, ik ga deze wel eens achterna komen rijden in het voorjaar denk ik als het wat droger is.
De boterham met spek heeft ook zeer goed gesmaakt!
Kortom, prima TT alleen spijtig van het weer he maar dat hebben we niet in de hand.
Moet zowat mijn traagste gem van het jaar zijn denk ik en dat op de laatste rit. :D
http://connect.garmin.com/activity/137431266
Ook geweest. Sommige paden waren wel te doen maar de paden door de bossen langs de kanalen op waren bagger. Het is op zich wel leuk om 1 zo'n stuk te doen maar allebei de kanten van het kanaal was teveel van het goede of in dit geval slechte, vooral het laatste stuk was bagger. Het zal een hele toffe tocht zijn als het goed weer is al moet ik niet denken aan de files die ontstaan op die lange stukken singletrack. Pauze was super, uitpijling was ook super op het laatste stuk van het bos naast het kanaal na, maar het zou best kunnen dat een bosnimf die pijltjes had weggehaald (2 kruisingen zonder pijltjes). Spijtig van de lage opkomst al viel dat misschien wel mee, toen wij om 10.10 zaten te schuilen in de auto waren er al mensen terug hun fietsen aan het afspuiten en toen wij klaar waren met de 42 vertrokken er nog mensen. Dank voor alle moeite! Volgend jaar weer maar dan met vrieskou zodat alles knetterhard en droog is.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
van "afzien",krijg je géén griep hoor,griep is een virus,en virussen worden "overgedragen",of je nu "afgezien" hebt of nietTrekboy wrote:Jongens, maak jezelf niets wijs,
het blijft baggeren en ploeteren !!!
Ik pas voor een tijd dat het beter word, heb de laatste weken genoeg afgezien.
Al wat ik daar aan overgehouden heb is dat ik nu plat lig met een griep.
veel succes en een fijn uiteinde .
E.
Last edited by frits motaar on Fri 30 Dec 2011 17:02, edited 1 time in total.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
hoezo "afsluiter"?peter-bastanie wrote:ik hoop op een mooie afsluiter van het jaar.... tot morgenvroeg
er is morgen nog een slijkrit in Boutersem hoor !