Zo 08/01/2012 Kemmel :: 14de Lockedyze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Velda Cycling
Mountainbiker

Post by Velda Cycling »

Onze tenten worden hier gebruikt... Nog steeds gratis te reserveren!
picco
Mountainbiker

Post by picco »

voor zondag is er terug veel belangstelling uit Frankrijk,van vorige edities weten we dat er altijd een paar honderd aanwezig zijn.
svintje
Mountainbiker

Post by svintje »

Is deze te doen met de crossfiets? Of zitten er afdalingen in die crossremmekes niet trekken?
picco
Mountainbiker

Post by picco »

volgens mij geen probleem,hier starten ieder jaar veel dlns met een crossfiets en nog nooit een iemand een probleem hiermee.
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

De 100% verharde weg parcours zijn volledig met een andere type pijl aangeduid. Ze doen wel dezelfde bevoorradingsposten aan en kunnen op het einde ook kiezen of ze de Kemmelberg nog oprijden of liever passen hiervoor.
Vorige week nog door enkele kodo's de 65 km VTT afgereden en het parcours lag er dan uitermate goed bij. Wel een lastig toertje gezien de vele hoogtemeters. Deze afstand is dan ook voor de getrainde bikers!

Vrijdagnamiddag wordt jet parcours nog een laatste maal afgereden door enkele kodo's. De toestand van het parcours zal 's avonds nog gepost worden op dit forum.
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Vrijdagnamiddag wordt jet parcours nog een laatste maal afgereden door enkele kodo's. De toestand van het parcours zal 's avonds nog gepost worden op dit forum.[/quote]

'K heb zo een vermoeden dat het er nat zal bijliggen #-o #-o #-o
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

zeker en vast aanwezig zaterdag met nog wat raketmannen. :bounce:
de splitsing van 50 en 65 is die ver in het parcour of wordt dit een knoop doorhakken int begin? #-o
Den Tourist
Mountainbiker

Post by Den Tourist »

Ook ik en mijn 2mede bikers zullen zaterdag terug aanwezig zijn :lol: Ik kijk ieder jaar uit naar deze tocht is een echt prachtige tocht! Ik ga waarschijnlijk de 45 rijden! :-D

tot zaterdag!
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

De keuze om 65 of 55 km te rijden ligt helemaal in het begin na ongeveer 1 km. Op deze splitsing moet je kiezen tss enerzijds 20/65km en anderzijds 35/45/55km.
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

Als je 't nieuws bekijkt zijn we hier nog gespaard gebleven.
Morgen het ros van de haak om de tocht eens te gaan verkennen.
Post Reply