Zo is dat...spijtig van de starre houding van boswachters en consoorten. Er zouden beter wat meer controles komen op die crossers van Enduro knapen met hun lawaai en vooral uitlaatgassen die je geregeld van je sokken rijden maar dat is weer een heel andere discussieDonkey@base.be wrote:Ik begrijp dentennisser wel een beetje maar hij zou wel moeten beseffen dat het in de omgeving van een Bloso-omloop niet zo eenvoudig is om nog andere wegen te vinden waarop men een toertocht toelaat. Daarbij is het heel eenvoudig: als je geen zin in zulk een toertocht hebt kan je heel gewoon ook thuisblijven. Als ik zie wat deze organisatie aankondigt dan doen ze toch moeite om saaiheid te vermijden. Elke kritiek hierop is dus onterecht. Ik rij wekelijks een toertocht en woon in de buurt van de Lilse bergen(Bloso Lille) . Het parcours daarvan komt , zoals de omgeving van Herentals, in zowat 1 op de 4 tochten die ik rij gedeeltelijk voor. Maar ik ben er stellig van overtuigd dat alle organisatoren moeite doen om , zoals Herentals nu, het toch interessant te houden. Daarom : Respect voor alle toertochtorganisaties! Ze doen enorm veel moeite om onze geliefde sport in moeilijker wordende omstandigheden toch zo aangenaam mogelijk te houden.
Zo 08/01/2012 Herentals :: VTT Herentals
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
@dentennisser,hopelijk heb jij ook geen auto enz....,want je beseft toch ook dat die uitlaatgassen heeft, maar ja kretiek geven is natuurlijk je volste recht,maar eerst zou ik toch ook een beetje in eigen boesem kijken en respect tonen voor mensen die hun wel inzetten zodat anderen toch hun geliefde sport kunnen doen
Dat "boesem" hier met een "s" wordt geschreven, kan ik met mijn nickname echt niet aanvaarden. BOEZEM !!
Efkes off topic, maar dit moest gezegd
Ik denk dat in Herentals al heel veel onder water gaat staan als het zo verder gaat met het weer. Maar ja, dat kan en mag de pret komende zondag niet drukken.
Efkes off topic, maar dit moest gezegd
Ik denk dat in Herentals al heel veel onder water gaat staan als het zo verder gaat met het weer. Maar ja, dat kan en mag de pret komende zondag niet drukken.
-
dentennisser
- Mountainbiker
Post by dentennisser »
jaja pythagoras we kennen je stelling inmiddels en no one cares blijkbaar.... Ik zal wel eens wuiven als ik je zondag voorbijvliegAstamoës wrote:Den Tennisser bewijst mijn stelling nogmaals al beseft hij het niet echt. Triestig?
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
dentennisser schreef : How how rustig maar de gepensioneerden laten ook van zich horen
Das dan elke namiddag neem ik aan??
Niemand heeft hier commentaar gegeven op de organisatie,integendeel, dus je moet niemand woorden in de mond leggen die niet gezegd (geschreven) zijn. Als je elke week de Bloso toer van Herentals rijdt ,hoe mooi hij ook is, moet je ofwel geheugenverlies hebben ofwel een heel groot gebrek aan inspiratie want niks zo saai als elke week dezelfde boompjes en paadjes te moeten passeren maar tot mijn grote verbazing zijn er mensen die daar tevreden mee zijn. Slaap rustig verder mannen...en tot zondag !!
[/quote]
Hey McEnroe (die kende toch hé? gij bent ook zo'n blaaskaak), gij kunt beter gaan tennissen ja. Wij van den okra (ons oudste lid is van 1970) willen je altijd eens mee laten rijden op donderdagavond. Geheugenverlies? Zoiets noemt men parcouskennis.
Hey McEnroe (die kende toch hé? gij bent ook zo'n blaaskaak), gij kunt beter gaan tennissen ja. Wij van den okra (ons oudste lid is van 1970) willen je altijd eens mee laten rijden op donderdagavond. Geheugenverlies? Zoiets noemt men parcouskennis.