We hadden het ook liever anders gezien, maar we proberen met het beperkt aantal vrijwilligers de ritten die we aanbieden zo goed mogelijk voor te bereiden. En dat was met de 100km dit jaar niet mogelijk. Persoonlijk denk ik dat de 80 km inclusief de terrils geen lachertje gaat zijn.kawa wrote:Zie nu pas dat de langste afstand slechts 80km is.... jammer.Jakke wrote:Als je thuis vertrekt met den velo dan haal je zelfs de 100km denk ik.kawa wrote:Dit jaar hier nog eens aanzetten voor de langste afstand.... is alweer ff geleden dat ik die rit deed.
Van thuis vertrekken kan ik ook, komt de tocht nog langs Koersel Kapel? Dan pik ik daar aan... en ik beloof dat ik inschrijving betaal als ik aan de start passeer. Ben vrij zeker dat hier wel een bewaakte fietsenstalling zal zijn.
Vr 11/11/2011 Beringen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
Post by StalseMoosDabber »
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
kawa wrote:Zie nu pas dat de langste afstand slechts 80km is.... jammer.Jakke wrote:Als je thuis vertrekt met den velo dan haal je zelfs de 100km denk ik.kawa wrote:Dit jaar hier nog eens aanzetten voor de langste afstand.... is alweer ff geleden dat ik die rit deed.
Van thuis vertrekken kan ik ook, komt de tocht nog langs Koersel Kapel? Dan pik ik daar aan... en ik beloof dat ik inschrijving betaal als ik aan de start passeer. Ben vrij zeker dat hier wel een bewaakte fietsenstalling zal zijn.
De tocht komt langs Koersel kapelleke, maar let wel op dat er controle is aan het begin van de terrils. Alleen degene met een bandje mogen erop zonder uitzondering. Dus zie dat je langs de inschrijving passeert voor de aanvang van de terrils.
-
StalseMoosDabber
- Mountainbiker
terrils komen na koersel kapellekekawa wrote:Als ik aan Koersel Kapel zou aansluiten, ga ik dan eerst aan de terrils zijn, of eerst aan de inschrijving?
Als de terrils na Koersel Kapel komen ga ik gewoon aan de inschrijving starten.
- Jakke
- Mountainbiker
80km zal ook wel genoeg zijn.Jakke wrote:efkes een ommetje maken ,anders haal je je kilometers nog niet :)kawa wrote:Als ik aan Koersel Kapel zou aansluiten, ga ik dan eerst aan de terrils zijn, of eerst aan de inschrijving?
Als de terrils na Koersel Kapel komen ga ik gewoon aan de inschrijving starten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Da denk ik ook .... vorige week Opitter had ik 120 km in de poten, en geloof me, de 40 km waren teveel aan (met al de op/af van hier in de buurt was dit geen lachertje, en ik ben helaas geen "vers" meer).
80 KM : 16 gem= 5 uurtjes en een beetje op de zadel...ALS het droog is, is dit wat me betreft, te doen.
Hup
80 KM : 16 gem= 5 uurtjes en een beetje op de zadel...ALS het droog is, is dit wat me betreft, te doen.
Hup
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Alhoewel, ik sen geen snel boskonijn ....
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Lees ik hier nu goed, dat je min. 80 km moet doen om over de twee terrils te mogen rijden of ben ik mis ?????