Ma 31/10/2011 Zele :: Haloweentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dirty old man
- Mountainbiker
Post by dirty old man »
Mannen die vorig jaar in de problemen kwamen zullen nu wel een degelijke verlichting gebruiken
, beter om ongelukken te vermijden.
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
iss het zo technisch mss? en welke richting gaat het uit,ben niet echt gekent in zele 
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
aha ke thx gewoon genoeg modder wss geen bos pasages dusSD2E wrote:Technisch niet nee, paar meters bergaf en bergop op de dijken zit erin.houffabiker wrote:iss het zo technisch mss? en welke richting gaat het uit,ben niet echt gekent in zele
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Modder zul je niet veel vinden ze, tenzij het morgen giet.houffabiker wrote:aha ke thx gewoon genoeg modder wss geen bos pasages dusSD2E wrote:Technisch niet nee, paar meters bergaf en bergop op de dijken zit erin.houffabiker wrote:iss het zo technisch mss? en welke richting gaat het uit,ben niet echt gekent in zele
En bossen wel, maar dan wel bredere dreven
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
des oek al goe ej ast mar nie te veel road is en hopelijk nen gezelige apré-bikeSD2E wrote:Modder zul je niet veel vinden ze, tenzij het morgen giet.houffabiker wrote:aha ke thx gewoon genoeg modder wss geen bos pasages dusSD2E wrote: Technisch niet nee, paar meters bergaf en bergop op de dijken zit erin.
En bossen wel, maar dan wel bredere dreven
-
dirty old man
- Mountainbiker
Post by dirty old man »
Rit gaat richting Waasmunster en Hamme, een hartelijk welkom aan alle deelnemers deze avond en moge het een fijne tocht worden 
Als men om 18u start en de kleine tocht doet, kan men die dan uitrijden zonder goede verlichting?(tegen een redelijk tempo en nie te veel pech)
Maat van mij had deze toch voor ogen maar niet stilgestaan bij het feit dat deze tocht vooral in den donkere gereden zal worden. En mijn magicshine lampke is nog onderweg
Maat van mij had deze toch voor ogen maar niet stilgestaan bij het feit dat deze tocht vooral in den donkere gereden zal worden. En mijn magicshine lampke is nog onderweg