Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
houffabiker
- Mountainbiker
Post by houffabiker »
ik zal der zeker al zijn en probere nog wa Resi-bikers mee te krijge.en veu mij mag het gerust 100% off-road zijn ale tot dan he 
-
torovacada
- Mountainbiker
Post by torovacada »
Ik kom liever crossen in de bossenSpeedy77 wrote:He smalle moet gij die dag geen taak verwezelijken of hebt ge het van u gat geschudt dit jaartorovacada wrote:Kom zeker af, mag dit niet missen. We gaan voor de max aantal km natuurlijk![]()
![]()
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
bolle_306 wrote:komt ge langs veltem beisem terug naar kampenhout ?
Idd, alle afstanden komen terug langs Veltem-Beisem....! Alleen de 60 km zal daar een klein beetje worden omgeleid zodat zij langs bevoorrading 2 passeren.
Re: Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout
28 km doet alleen Kortenbergel gordo wrote:Op alle afstanden?impanis wrote:Na een vlakke aanloop komen er enkele pittige kuitenbijter in Kortenberg en Bertem.
40 km Kortenberg + Bertem
48 en 60 km Kortenberg + Bertem + nog extra lus in Bertem (incl. 2de bevoorrading)
- Haibikepower
- Mountainbiker
Re: Zo 06/11/2011 Kampenhout :: 5de MTB Kampenhout
Post by Haibikepower »
De 50&60km's doen ook de lus via Huntsman(Sterrebeek)!!!impanis wrote:28 km doet alleen Kortenbergel gordo wrote:Op alle afstanden?impanis wrote:Na een vlakke aanloop komen er enkele pittige kuitenbijter in Kortenberg en Bertem.
40 km Kortenberg + Bertem
48 en 60 km Kortenberg + Bertem + nog extra lus in Bertem (incl. 2de bevoorrading)
Heel mooie lus trouwens...de moeite om te kiezen voor één van deze twee afstanden.
HBP