Ronde van Vlaanderen 2012: aankomst in Oudenaarde

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Goede keuze om de aankomst naar Oudenaarde te verhuizen?

Ja
39
19%
Nee
144
72%
Geen mening
18
9%

Total votes: 201

freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

what the fuck da trekt er totaal nie op
KVDB
Mountainbiker

Post by KVDB »

freezy wrote: Er stond onlangs in de krant een artikel waarin er sprake was van contracten met de boeren die eigenaar zijn van de velden rondom de gekende hellingen in Kluisbergen. Daarbij worden hun velden contractueel vastgelegd om te mogen gebruiken als vipruimte/biertent/staanplaatsen e.d. Zo zie je al genoeg hoeveel geld ermee gemoeid is als ze al velden gaan 'opeisen'.
Ge weet toch welk schandalig klein "eisbedrag" dat die boer(en) daar voor krijg(t)(en), niet ? Ik denk dat ze in Meerbeke wat te gulzig werden...

Soit, die boer(en) zullen daar volgend jaar wel 'ns efkens rondlopen en 's avonds aan de tafel 'ns goed vloeken als ze zien wat er allemaal aan drank en food is afgesjost en wat dat spelleke van diene vélo opbrengt....
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

En hoe zit het dan met de tocht voor MTB'ers en wielertoeristen op zaterdag ?
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Belachelijk gewoon.

Een monument verkloot. Nuyens zal de laatste winnaar van DeRonde blijven.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

junior72 wrote:En hoe zit het dan met de tocht voor MTB'ers en wielertoeristen op zaterdag ?

Hier zegt onze burgemeester (Ninove) dat ze der ook maar hun plan mee trekken.. Goed zo Michel!!
BEWARE Oudenaarde: u bent niet zo geliefd in onze kontreien.. :wink:
6700
Mountainbiker

Money, money, money, ........

Post by 6700 »

Reken maar dat de "discussie" tussen Wouter Van Den Haute en de uitbater van het kasteel Oudenberg er voor iets tussen zit in het feit dat "De Muur" niet meer opgenomen in het nieuwe parcours......

Dit alles ruikt naar een "afrekening" !

Klein van u meneer Van Den Haute, zeer klein en bovendien LAF !!!!
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Van den Haute die denkt dat de wereld aan zijn gat hangt.
De mythe Rvv bestaat niet meer ! Het wordt nu "het criterium van Oudenaarde " genoemd.
Geen enkel parcours zonder de muur en bosberg is de naam RVV nog waard.
Wat gaan ze nu doen met de wielertoeristen, moeten die nu ook 3 lussen rijden ??? Hoe gaan ze dat in godsnaam oplossen, maar dat zal Wouter worst wezen, zolang hij maar geld ontvangt.
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

junior72 wrote:En hoe zit het dan met de tocht voor MTB'ers en wielertoeristen op zaterdag ?
dat is eigenlijk niet eens een domme vraag
het parkoer is als ik dat goed heb gelezen een plaatselijke ronde die 3 keer gereden wordt efin het einde ervan toch

hoe gaan ze in gods naam alles opvangen om de wielertoeristen hun volledige afstand te laten rijden tussen de personen die minder km's rijden en dan vergeet ik de moutainbikers die zullen waarschijnlijk de paterberg en de oude kwaremond op moeten
ja man da zal een hakseketeltje worden
ik zal alvast mijn plannen wijzigen en niet gaan er zal wel ander altertnatief zijn die dit jaar goed bevolkt zullen zijn
jfcb
Mountainbiker

Post by jfcb »

Persoonlijk vind ik een aankomst in Oudenaarde beter, leuker dan die in Ninove. Ze zitten dan echt in het hart van de Vlaamse Ardennen waar ze echt alle kanten uit kunnen en eerlijk gezegd vind je daar in de buurt de mooiste hellingen en kasseistroken. Nu is het, naar mijn mening, een te groot tussenstuk vooraleer ze de muur bereiken.
Echter is het wel zonde dat ze de muur en de bosberg er volledig uitlaten. Ook ben ik niet echt een voorstander van dat rondesysteem. Maar ik zou zeggen: geef het een kans, wie weet krijgen we toch enorm veel spektakel en dan is er in een keer veel meer volk enthousiast over dit concept.
Het zal waarschijnlijk enkele edities duren vooraleer ze een ideale omloop hebben uitgedokterd.
cyclebot
Mountainbiker

Post by cyclebot »

rondjes rijden? man toch!
waarom niet de ladeuze als laatste helling pakken?
dan links naar beneden djoefen en zien dat gilbert wint?

rondjes rijden!!

ik zie maar één voordeel en dat is dat de mensen die op de lus staan, de renners drie keer gaan zien.
maar dat is nog altijd minder dan op tv
Post Reply