Het valt overal goed mee, op enkele plaatsen hebben we een beekske gegraven zodat het water wegkon. Er zijn, achter Dries zijnen Beer, kort op mekaar een tweetal plaatsen waar er nog een serieuze plas staat. Die kun je vermijden door links aan te houden. Als dit lukt, dan kun je zogoed als de volledige rit in droge omstandigheden uitrijden.den daler wrote:een paar weken geleden was de plas wegblack levi wrote:Juist.MTBSDVD83 wrote:Ook terug aanwezig, kheb mij vorig jaar echt gejeund
Ik veronderstel een molshoop uit de RVV maar dan off-road![]()
Lang geleden dat ik daar geweest ben.![]()
Ik vraag me af of "diene grote plas" nog steeds aanwezig is voor je de off-road klim aanvat.
lag er zelf volledig droog bij
en tis hier toch al gans de week droog
wat ik hier zie is dat het vooral droog ligt
denk dat het meeste vlot te berijden zal zijn
Vr 16/09/2011 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike :: 9de Horebe
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
The Orb
- Mountainbiker
-
The Orb
- Mountainbiker
Oja, het is juist over de beek dat je links af het veld in moet. Louter ter info mocht dienen vriendelijken boer onze pijltjes opnieuw weggenomen hebben!patje2 wrote:Had er al aan gedacht maar dacht dat deze te ver lag om er te geraken heen en terug in 35km.The Orb wrote:Draai ze ne keer om en ge komt bij ne klassieker!patje2 wrote: Wat mag ik me hier bij voorstellen?
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Garmin Edge 705 : 32.70 km - 548 hoogtemeters.Christ D. wrote:Da was plezant![]()
![]()
Iemand een idee van de juiste afstand en hm's ?? (moet mijn logboek nog invullen)