tja ge moet u amuseren he, en dat heb ik toch gedaan op de 46 km bloso
Za 03/09/2011 Mol :: Sunparks MTB Weekend
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
Post by jacques-de-mtb'er »
ik heb me vandaag geamuseerd, ook mij viel het op dat het alleen maar bloso was, tja de organisatie zal het gebied niet goed kennen zekers, en met de bevoorrading erbij heb ik zeker mijn 1,5 euro goed besteed (ben 15 jaar
)
-
Ed raket
- Mountainbiker
Wel, wel wel....heel duidelijk weer Galazo die hier de lakens uitdeelt. Een organizatie waar je duidelijk een afkeer van mountainbiken krijgt...Er wordt enkel en alleen aan het snelle geldgewin gedacht. Waar is de tijd dat we met zijn allen genoten vd sterke organisaties van fietspromo. Helaas, sinds Galazo aan de touwtjes trekt blijft hier helemaal niks meer van over. Dit was alweer een eindhappening om snel te vergeten. Tafels vol leeggoed, dranken zelf gaan halen aan een buffetbar, bediend door 2 meisjes die de lange rij wachtenden gewoon niet konden bedienen, met als gevolg enorm slecht getapte dranken, waar je dan nog een veel te hoog bedrag voor betaalde....
De rit zelf was wel goed, zelfs in de modder, na de overvloedige regen van vannacht. Wel jammer dat zowel zaterdag als zondag over hetzelfde parcours gereden is, alweer een teken van gemakzucht. Dit was niet zo erg voor de fietspromo deelnemers, wel heeeeeeeeel erg voor de mensen die ingeschreven hadden voor het bikeweekend op sunparks....Volgend jaar wschlk weer een 100 deelnemers minder...en terecht. Voor mij in elk geval geen fietspromo kaart meer....Ik zal me wel amuseren op de ritten vd Vlaamse Wielrijdersbond, die weten een eindhappening wel op een perfecte manier te organiseren....
De rit zelf was wel goed, zelfs in de modder, na de overvloedige regen van vannacht. Wel jammer dat zowel zaterdag als zondag over hetzelfde parcours gereden is, alweer een teken van gemakzucht. Dit was niet zo erg voor de fietspromo deelnemers, wel heeeeeeeeel erg voor de mensen die ingeschreven hadden voor het bikeweekend op sunparks....Volgend jaar wschlk weer een 100 deelnemers minder...en terecht. Voor mij in elk geval geen fietspromo kaart meer....Ik zal me wel amuseren op de ritten vd Vlaamse Wielrijdersbond, die weten een eindhappening wel op een perfecte manier te organiseren....
Vandaag ook naar Mol afgezakt ondanks het slechte weer. Met enkele clubgenoten toch goed geamuseerd op dit "bloso" parcours. Het lag er zwaar en vettig bij wat in de bochten voor het nodige glijwerk zorgde.
Door het weinige volk op het parcours lekker kunnen vlammen en gelukkig op tijd kunnen remmen voor de fameuze groene beek.