Za 03/09/2011 Mol :: Sunparks MTB Weekend

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

ik heb me vandaag geamuseerd, ook mij viel het op dat het alleen maar bloso was, tja de organisatie zal het gebied niet goed kennen zekers, en met de bevoorrading erbij heb ik zeker mijn 1,5 euro goed besteed (ben 15 jaar :wink: )

tja ge moet u amuseren he, en dat heb ik toch gedaan op de 46 km bloso :wink:
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Ik was al aan het denken "vaste route" op de 24 dus geen vaste route. Prachtig toerke met de kids. Zalig rustig de mensen van de bevoorrading waren blij dat ze ons met 5 man zagen aankomen. Eindelijk een beetje werk.
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

Is da nie gewoon sun parks die da organiseert? Zoja, dan kon je dit verwachten natuurlijk.
vanham
Mountainbiker

Post by vanham »

vond het snel tochtje 27 avs, mtb gehalte lag laag vond ik , inschrijving had ik ook niet direct gevonden
wel een goei training , goed gevlogen samen met een cycli crosser ( goeie techniek ) op het einde wel een honger klopke gehad en heb hem dan moeten lossen :roll: doeme toch
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Ik dacht, ik ga vandaag nog eens het Campinapad rijden sè. Kom ik toch wel in nen toertocht terecht zeker :roll:
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Hmmm... :-k als ik lees dat het hier om een vaste BLOSO-route gaat, dan verkies ik om een heel klein beetje verder te rijden tot in Gierle om daar deel te nemen aan de TT...

Deze route kan ik nadien nog altijd probleemloos zelf eens gaan rijden.
J's CUBE
Mountainbiker

Post by J's CUBE »

Ik dacht een toertocht in mol te gaan rijden maar ik heb in plaats daarvan in witgoor en dessel gezeten waarvan dan nog een den helft van bloso was. Qua originaliteit slechte TT, maar dankzij het vettige weer heb ik me toch nog kunnen uitleven...
Ed raket
Mountainbiker

Post by Ed raket »

Wel, wel wel....heel duidelijk weer Galazo die hier de lakens uitdeelt. Een organizatie waar je duidelijk een afkeer van mountainbiken krijgt...Er wordt enkel en alleen aan het snelle geldgewin gedacht. Waar is de tijd dat we met zijn allen genoten vd sterke organisaties van fietspromo. Helaas, sinds Galazo aan de touwtjes trekt blijft hier helemaal niks meer van over. Dit was alweer een eindhappening om snel te vergeten. Tafels vol leeggoed, dranken zelf gaan halen aan een buffetbar, bediend door 2 meisjes die de lange rij wachtenden gewoon niet konden bedienen, met als gevolg enorm slecht getapte dranken, waar je dan nog een veel te hoog bedrag voor betaalde....
De rit zelf was wel goed, zelfs in de modder, na de overvloedige regen van vannacht. Wel jammer dat zowel zaterdag als zondag over hetzelfde parcours gereden is, alweer een teken van gemakzucht. Dit was niet zo erg voor de fietspromo deelnemers, wel heeeeeeeeel erg voor de mensen die ingeschreven hadden voor het bikeweekend op sunparks....Volgend jaar wschlk weer een 100 deelnemers minder...en terecht. Voor mij in elk geval geen fietspromo kaart meer....Ik zal me wel amuseren op de ritten vd Vlaamse Wielrijdersbond, die weten een eindhappening wel op een perfecte manier te organiseren....
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Door het slechte weer gekozen voor de 24km en vond dat genoeg in de modder. De sluizen stonden goed open hierboven.
Als ik met de fiets naar huis reed , kwam het zonnetje erdoor maar dat was te laat.
Vandaag zullen er niet veel de 27km/h gem. gehaald hebben denk ik.
KRC
Mountainbiker

Post by KRC »

Vandaag ook naar Mol afgezakt ondanks het slechte weer. Met enkele clubgenoten toch goed geamuseerd op dit "bloso" parcours. Het lag er zwaar en vettig bij wat in de bochten voor het nodige glijwerk zorgde. :lol: Door het weinige volk op het parcours lekker kunnen vlammen en gelukkig op tijd kunnen remmen voor de fameuze groene beek. =D>
Post Reply