Zo 25/09/2011 Sleidinge :: 2de Ghostbikers VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Voorspellingen zien er idd.schitterend uit,hopelijk niet teveel stof in de bossen?? :lol:
Ken de streek ook heel goed en mij mogen jullie bijv. verrassen met een passage bovenop het waterspaarbekken van KLuizen?? :bounce:
20 Keer op en af den dijk zou goed zijn voor 300 hm in dit nagenoeg platte landschap! :bounce:
En als afsluitend crossparcours de doortocht door het kasteeldomein van Wippelgem? :bounce:
We zijn zeer "curieus"!!! :wink:
Maar hopelijk niet teveel patattenveld afgewisseld met maisveld,bietenveld,chicoreiveld en koeienvlaaienweides?? [-X :lol:
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

zwiebertje wrote: Maar hopelijk niet teveel patattenveld afgewisseld met maisveld,bietenveld,chicoreiveld en koeienvlaaienweides?? [-X :lol:
Is dat je natuurlijke biotoop niet :-D
Darksteel65
Mountainbiker

Post by Darksteel65 »

Mijne vélo staat al klaar. :bounce: :bounce: :bounce:
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Ik kom ook is zaterdag laatste wedstrijd van mijn boys van seizoen dus zondag komen we genieten en eens rustig een mtbike ritje doen bij jullie .
Groetjes en tt zondag en natuurlijk nen apréss he :-)
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-) heb hier 2 jaar geleden ook eens gereden, was een organisatie van Buddy Bikers in Sleidinge, prachtige tocht, zijn dit dezelfde bikers die deze tocht organiseren ? het beloofd alleszins goed :-D
Lieven.
Mountainbiker

Post by Lieven. »

Ik zal ook van de partij zijn. Mijn mtb staat al klaar om zondag eindelijk het veld in te duiken!

Tot zondag
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@scubaluc

Dit is niet mijn natuurlijk biotoop hoor! [-X
Kom uit het kolenveld! :lol:
Maar gefabriseerd op den hooizolder...
vandaar mijn huis-stof-allergie... :lol:

@oranisatie

is er hier ook een doortocht door de brouwerij zoals in Ertvelde?? :drunk: ....

Of moeten we door de melkfabriek...... :-? :lol:
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

zwiebertje wrote:Voorspellingen zien er idd.schitterend uit,hopelijk niet teveel stof in de bossen?? :lol:
Ken de streek ook heel goed en mij mogen jullie bijv. verrassen met een passage bovenop het waterspaarbekken van KLuizen?? :bounce:
20 Keer op en af den dijk zou goed zijn voor 300 hm in dit nagenoeg platte landschap! :bounce:
En als afsluitend crossparcours de doortocht door het kasteeldomein van Wippelgem? :bounce:
We zijn zeer "curieus"!!! :wink:
Maar hopelijk niet teveel patattenveld afgewisseld met maisveld,bietenveld,chicoreiveld en koeienvlaaienweides?? [-X :lol:
Alle gekheid op een stokje, we hebben dat ooit gedaan hoor die dijken van het waterspaarbekken afrijden maar we kregen de toestemming niet van de directie om dit in onze toertocht op te nemen.
Ook door het kasteeldomein van Wippelgem gaan we niet, maar dat is een optie voor komende jaren. Er naar toe rijden is geen probleem maar genoeg off-road vinden om terug te keren wel.

Er zitten wel twee weikes in maar die zijn prima berijdbaar en laten ons toe het offroad-gehalte omhoog te krikken en grote wegen te mijden.
Voor de 55 km - die er in werkelijkheid 57 km zijn - is er eerst een snelle lus tot aan BV1 en een meer uitdagend parcours na BV1. Hou ook nog een beetje reserve voor 't einde! :wink:
massiboy
Mountainbiker

Post by massiboy »

ja ge zal een beetje reserve moeten hebben voor het slot van de rit , daar gaan we ons hoogtemeters halen :P op een technisch stuk .
het is de bedoeling iedereen dit te laten mee maken , en dan een goede apré met een gratis boterham mee gekapt [-o< [-o< [-o< #-o
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Lieven. wrote:Ik zal ook van de partij zijn. Mijn mtb staat al klaar om zondag eindelijk het veld in te duiken!

Tot zondag
Zijn zeker van de parij. Ik moet mijnen mtb nog van de zolder halen. Zal ondertussen wel uitgerust zijn.
En het ziet er naar uit dat het zo'n 20 graden warmer zal zijn dan vorig jaar. 8) 8) 8)
Post Reply