Ik zal met mijnen madam aan het fietsen zijn (75km op de weg)Turfke wrote:Mijn "medewerking" zal zich beperken door zaterdag eens naar Roeselare af te zakken![]()
Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Momenteel is alles nog goed berijdbaar, hier en daar ne plas maar valt nog goed mee, ik zal zeker vrijdag in de loop van de dag nog een update geven van de toestand van het parcours.wiene wrote:zal alles nog goed berijdbaar zijn ? of moeten we nu al modderbanden meebrengen, het weer is niet veelbelovend
Wie weet, rijden we elkaar omver als ik ergens de baan kruisblackie wrote:Ik zal met mijnen madam aan het fietsen zijn (75km op de weg)Turfke wrote:Mijn "medewerking" zal zich beperken door zaterdag eens naar Roeselare af te zakken![]()
Trouwens schoon fotooke van uwen bike en madame, ene met een moteurke
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
De tocht komt niet tot in Klerken, de pijlen die je zien hangen hebt zullen waarschijnlijk die zijn voor de wegtoch van de zondag. Het beste punt om in te piken voor u zal waarschijnlijk Houthulstbos(Vossedreef) zijn ofwel ter hoogte van de Terrestdreef in HouthulstPompierke wrote:Hoi,
In Klerken zeer veel pijlen zien hangen, komt de tocht zover, of is dit van een andere organisatie? Ben van Diksmuide en zou graag ergens op parcours inpikken. Wat is voor mij de beste plaats?
Grtzz
Pompierke
Ok bedanktRoeselarenaere wrote:De tocht komt niet tot in Klerken, de pijlen die je zien hangen hebt zullen waarschijnlijk die zijn voor de wegtoch van de zondag. Het beste punt om in te piken voor u zal waarschijnlijk Houthulstbos(Vossedreef) zijn ofwel ter hoogte van de Terrestdreef in HouthulstPompierke wrote:Hoi,
In Klerken zeer veel pijlen zien hangen, komt de tocht zover, of is dit van een andere organisatie? Ben van Diksmuide en zou graag ergens op parcours inpikken. Wat is voor mij de beste plaats?
Grtzz
Pompierke
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Ik zal inpikken aan de Vossedreef, ik dacht de de topic voor zaterdag en zondag dezelfde was
.
- Roeselarenaere
- Mountainbiker
Post by Roeselarenaere »
Hier wat foto's van de voorbereidingswerken van vandaag:
http://en.fotoalbum.eu/Roeselarenaere/a636906
Vandaag nog de toelating gekregen voor 2 kleine stukjes bos op het einde van de tocht
goed voor 50m en 100m off-road extra
Morgen meer foto's van de tocht
http://en.fotoalbum.eu/Roeselarenaere/a636906
Vandaag nog de toelating gekregen voor 2 kleine stukjes bos op het einde van de tocht
Morgen meer foto's van de tocht