Za 27/08/2011 Roeselare :: BCH zaterdagrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Turfke wrote:Mijn "medewerking" zal zich beperken door zaterdag eens naar Roeselare af te zakken :lol: :lol:
Ik zal met mijnen madam aan het fietsen zijn (75km op de weg) #-o
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Zal de zondag zeker aanwezig zijn voor de 60 km hopelijk zijn de weergoden goedgezind zondag.
wiene
Mountainbiker

Post by wiene »

:-) zal alles nog goed berijdbaar zijn ? of moeten we nu al modderbanden meebrengen, het weer is niet veelbelovend :-)
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

wiene wrote::-) zal alles nog goed berijdbaar zijn ? of moeten we nu al modderbanden meebrengen, het weer is niet veelbelovend :-)
Momenteel is alles nog goed berijdbaar, hier en daar ne plas maar valt nog goed mee, ik zal zeker vrijdag in de loop van de dag nog een update geven van de toestand van het parcours.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

blackie wrote:
Turfke wrote:Mijn "medewerking" zal zich beperken door zaterdag eens naar Roeselare af te zakken :lol: :lol:
Ik zal met mijnen madam aan het fietsen zijn (75km op de weg) #-o
Wie weet, rijden we elkaar omver als ik ergens de baan kruis :lol: :lol:
Trouwens schoon fotooke van uwen bike en madame, ene met een moteurke #-o
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

In Klerken zeer veel pijlen zien hangen, komt de tocht zover, of is dit van een andere organisatie? Ben van Diksmuide en zou graag ergens op parcours inpikken. Wat is voor mij de beste plaats?

Grtzz

Pompierke
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Pompierke wrote:Hoi,

In Klerken zeer veel pijlen zien hangen, komt de tocht zover, of is dit van een andere organisatie? Ben van Diksmuide en zou graag ergens op parcours inpikken. Wat is voor mij de beste plaats?

Grtzz

Pompierke
De tocht komt niet tot in Klerken, de pijlen die je zien hangen hebt zullen waarschijnlijk die zijn voor de wegtoch van de zondag. Het beste punt om in te piken voor u zal waarschijnlijk Houthulstbos(Vossedreef) zijn ofwel ter hoogte van de Terrestdreef in Houthulst
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Roeselarenaere wrote:
Pompierke wrote:Hoi,

Grtzz

Pompierke
De tocht komt niet tot in Klerken, de pijlen die je zien hangen hebt zullen waarschijnlijk die zijn voor de wegtoch van de zondag. Het beste punt om in te piken voor u zal waarschijnlijk Houthulstbos(Vossedreef) zijn ofwel ter hoogte van de Terrestdreef in Houthulst
Ok bedankt
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Ik zal inpikken aan de Vossedreef, ik dacht de de topic voor zaterdag en zondag dezelfde was ](*,) ](*,) ](*,) .
Roeselarenaere
Mountainbiker

Post by Roeselarenaere »

Hier wat foto's van de voorbereidingswerken van vandaag:

http://en.fotoalbum.eu/Roeselarenaere/a636906

Vandaag nog de toelating gekregen voor 2 kleine stukjes bos op het einde van de tocht :bounce: goed voor 50m en 100m off-road extra

Morgen meer foto's van de tocht
Post Reply