probleem met tubeless band
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
- Evil Mogwai
- Mountainbiker
Post by Evil Mogwai »
Splash, als 't USTwielen zijn hoef je er toch geen lint in te leggen? Is die hutchinson met een binnenband erin of probeer je met een gewone band tubeless te rijden? Om tubeless te rijden moet je wel USTbanden gebruiken. Ofwel met een 'no tubes'kit erin. Een gewone band krijg je nooit zomaar luchtdicht. Maar waar komen ze in godsnaam met dat velglint vandaan?
- splash
- Mountainbiker
tzijn mavic crossland velgen met hutchinson tubeles banden erop!!! Zo dom ben ik nu ook ni zenne.Evil Mogwai wrote:Splash, als 't USTwielen zijn hoef je er toch geen lint in te leggen? Is die hutchinson met een binnenband erin of probeer je met een gewone band tubeless te rijden? Om tubeless te rijden moet je wel USTbanden gebruiken. Ofwel met een 'no tubes'kit erin. Een gewone band krijg je nooit zomaar luchtdicht. Maar waar komen ze in godsnaam met dat velglint vandaan?
Langs de binnenkant van de velg ligt er wel degelijk een geel lint, en da zouden ze nog eens vervangen.
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Met mijn eerste UST had ik dat ook. Die banden bleven ook niet op druk. Na een halve dag was er al veel lucht weg. Gewoon naar mijn fietsenboer geweest en andere gekregen, nadien geen probs meer. Ik had ook Hutchinsons (de Spider) en bij de winkel hadden ze al eerder een klant gehad met hetzelfde probleem.
Als ik de band nat maakte aan de buitenkant, zag ik heel goed dat er heel veel kleine gaatjes instonden of plaatsen waarlangs de lucht ontsnapte omdat er overal belletjes op kwamen.
Als ik de band nat maakte aan de buitenkant, zag ik heel goed dat er heel veel kleine gaatjes instonden of plaatsen waarlangs de lucht ontsnapte omdat er overal belletjes op kwamen.
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
De banden zijn het zeker ni want met men Fast fred was dit ook .
Als ik de wielen was met sop komen er blaasjes van tussen de spaken .
Ik denk dat dat UST lint naar de boem is .
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »