probleem met tubeless band

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
splash
Mountainbiker

Post by splash »

ik ben de zaterdag bij van eyck geweest, en ze hebben de band vervangen, maar de zondag gemerkt dat hij nog steeds afgaat. Normaal gingen ze er nu nog eens een nieuw lint inleggen, alst dan nog ni over is weet ik het ook niet.
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Blijven teruggaan tot het euvel opgelost is!
Evil Mogwai
Mountainbiker

Post by Evil Mogwai »

Splash, als 't USTwielen zijn hoef je er toch geen lint in te leggen? Is die hutchinson met een binnenband erin of probeer je met een gewone band tubeless te rijden? Om tubeless te rijden moet je wel USTbanden gebruiken. Ofwel met een 'no tubes'kit erin. Een gewone band krijg je nooit zomaar luchtdicht. Maar waar komen ze in godsnaam met dat velglint vandaan?
splash
Mountainbiker

Post by splash »

Evil Mogwai wrote:Splash, als 't USTwielen zijn hoef je er toch geen lint in te leggen? Is die hutchinson met een binnenband erin of probeer je met een gewone band tubeless te rijden? Om tubeless te rijden moet je wel USTbanden gebruiken. Ofwel met een 'no tubes'kit erin. Een gewone band krijg je nooit zomaar luchtdicht. Maar waar komen ze in godsnaam met dat velglint vandaan?
tzijn mavic crossland velgen met hutchinson tubeles banden erop!!! Zo dom ben ik nu ook ni zenne. 8)
Langs de binnenkant van de velg ligt er wel degelijk een geel lint, en da zouden ze nog eens vervangen.
Optimo GmC
Mountainbiker

Post by Optimo GmC »

Met mijn eerste UST had ik dat ook. Die banden bleven ook niet op druk. Na een halve dag was er al veel lucht weg. Gewoon naar mijn fietsenboer geweest en andere gekregen, nadien geen probs meer. Ik had ook Hutchinsons (de Spider) en bij de winkel hadden ze al eerder een klant gehad met hetzelfde probleem.

Als ik de band nat maakte aan de buitenkant, zag ik heel goed dat er heel veel kleine gaatjes instonden of plaatsen waarlangs de lucht ontsnapte omdat er overal belletjes op kwamen.
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:-? Heb ook dit probleem met men voorste crossland .
De banden zijn het zeker ni want met men Fast fred was dit ook .
Als ik de wielen was met sop komen er blaasjes van tussen de spaken .
Ik denk dat dat UST lint naar de boem is .
#-o
splash
Mountainbiker

Post by splash »

scott racer wrote::-? Heb ook dit probleem met men voorste crossland .
De banden zijn het zeker ni want met men Fast fred was dit ook .
Als ik de wielen was met sop komen er blaasjes van tussen de spaken .
Ik denk dat dat UST lint naar de boem is .
#-o
awel, das net hetzelfde geval als bij mij vrees ik
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:-? Binnenkort toch mijn modderwielen steken dus dan gaan ze binnen voor eens na te zien .
:wink:
Post Reply