of de rit van de cyclo's rijden
gelukkig was het weer prachtig en het gezelschap zeer aangenaam!
Post by Dieter ex Mx-er »
Ik geloof niet dat ik het op bovenstaande manier formuleerde. Ik schreef dat de eerste 25 km een opwarming waren en dat de 50 km daarna zeker de moeite waren met heel wat hoogtemeters (Pays des Collines). Hetgeen dat daarna kwam, was er te veel aan (na de derde bevoorrading). Ik heb het natuurlijk over de rit met de langste afstand, maar ik vermoed dat u die ook reed. Diegene die een kortere afstand reden zullen dan ook het mooiste gemist hebben...KUBA wrote:Zeker dat we het over dezelfde rit hebben??Fritsie wrote: Snel opeenvolgende hoogtemeters + de 50 km daarna waren echt wel de moeite. .
Post by Emperor of the Mud »
Post by prideandglory1891 »
Aan de tafel waar ik zat, kwam er inderdaad iemand van de kust die zijn sleutelbeen gebroken had.gedewe wrote:ja ik vond het ook een pover ritje voor zijn geld , gelukkig goed weer en een schitterende omgeving , 60 km gereden die er 64 waren en vooral die baanjanetten stoorden mij , die denken soms dat ze de baan voor hun alleen hebben , ik heb daar iemand van nieuwpoort geholpen die wss zijn sleutelbeen gebroken had , iemand hem nog gezien ?