Zal er bij zijn, maar zal zonder aprés zijnBresciani wrote:@ Winnitou... doen hé man...![]()
Komt Mountainbiker66 ook mee?
Zo 15/05/2011 Écaussinnes-D'Enghien :: 6ième Ultra Rando de
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
- MaC'Red
- Mountainbiker
en wat is vroeg ??MC Jo wrote:MC Werner en ik ook. Waarschijnlijk voor de 45. We gaan wel redelijk vroeg vertrekken, want we moeten op tijd terug zijn.sven1980 wrote:Den dezen, den afstand weet ik nog niet. Want heb 2 weken niet gereden!!!MaC'Red wrote:Ik hoop vooral dat ze het bos aandoen natuurlijk, ik zie het al helemaal zitten. Door steengroeves rijden heb ik nog nooit gedaan dus weeral een ervaring rijker. Welke MC's gaan nog mee ??
MaC'Red
ik ga voor de 49 kms & 900m of de 61 kms & 1050m en rij terug op HS de TT uit zoals ik in de Ardennen deed te Marenne.
MaC'Red
[quote="MaC'Red"][quote="MC Jo"][quote="sven1980"][quote="MaC'Red"]Ik hoop vooral dat ze het bos aandoen natuurlijk, ik zie het al helemaal zitten. Door steengroeves rijden heb ik nog nooit gedaan dus weeral een ervaring rijker. Welke MC's gaan nog mee ??
MaC'Red
[/quote]
Den dezen, den afstand weet ik nog niet. Want heb 2 weken niet gereden!!!
[/quote]
MC Werner en ik ook. Waarschijnlijk voor de 45. We gaan wel redelijk vroeg vertrekken, want we moeten op tijd terug zijn.[/quote]
en wat is vroeg ??
ik ga voor de 49 kms & 900m of de 61 kms & 1050m en rij terug op HS de TT uit zoals ik in de Ardennen deed te Marenne.
MaC'Red
[/quote]
How zekers, de cameraploeg start hier ook.
Normalieter ik ook.
Kijk er naar uit.
MaC'Red
Den dezen, den afstand weet ik nog niet. Want heb 2 weken niet gereden!!!
MC Werner en ik ook. Waarschijnlijk voor de 45. We gaan wel redelijk vroeg vertrekken, want we moeten op tijd terug zijn.[/quote]
en wat is vroeg ??
MaC'Red
How zekers, de cameraploeg start hier ook.
Normalieter ik ook.
Kijk er naar uit.
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker