Yeti

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Herman
Mountainbiker

Post by Herman »

ongeveer 7 minuten geleden stond ik in de shop van Filip met die Yeti in mijn pollen. Onwijs gaaf. Echt een knap frameke. De 575 ligt mij meer (beetje meer all-mountain) maar die bestaat niet in dat prachtige wc-blauw en dat is toch een must vind ik.

Het wordt stilaan tijd om een extra creditcard aan te vragen...eentje die nog niet geblokkeerd is ;-)
philip
Mountainbiker

Post by philip »

Herman wrote:ongeveer 7 minuten geleden stond ik in de shop van Filip met die Yeti in mijn pollen. Onwijs gaaf. Echt een knap frameke. De 575 ligt mij meer (beetje meer all-mountain) maar die bestaat niet in dat prachtige wc-blauw en dat is toch een must vind ik.

Het wordt stilaan tijd om een extra creditcard aan te vragen...eentje die nog niet geblokkeerd is ;-)
idd, ik heb ze ook in mijn hand gehad :D

afwerking van de frames is super

ze hebben wel een beetje reputatie te houden op dat vlak
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Op www.dirty-pages.net staat er een yeti fully frame te koop in het groen.

Sla u slag maat !
philip
Mountainbiker

Post by philip »

JanMan wrote:Op www.dirty-pages.net staat er een yeti fully frame te koop in het groen.

Sla u slag maat !
ik weet het ... maar het is mijn maat niet
Yetifan
Mountainbiker

Yeti; echt goed?

Post by Yetifan »

Ik ben al vol ongeduld aan het wachten op m'n Yeti asr-sl!
Mijn vraag is eigenlijk wie heeft er een Yeti of heeft er al mee gereden en wat vinden/vonden jullie er van?
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Yetifan
Mountainbiker

Post by Yetifan »

Weet je misschien ook ergens iets te vinden over het model 2005? Want ik heb er wel achter gezocht maar momenteel nog niet gevonden.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

www.google.be
ik denk niet dat er voor 2005 veel verandert is, er is alleen ook een versie met een carbon achterdriehoek
Hans B
Mountainbiker

Post by Hans B »

Hoe, je koopt je zo'n dure bike en je weet daar nog niks over. Da's lef hebben.

Hans
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Bikereviews-testen-forums op het net of geschreven pers nalezen en je kan al een beeld vormen hoe de bike zal rijden met eventuele voor en nadelen,zelf een bike gekocht die ik nog nooit van mijn leven zien rijden had,maar al lang interesse voor had en dan toch eindelijk het frame gekocht en de rest zelf samengesteld en heb me dit nog geen seconde beklaagd
Post Reply