Dus gene paniek winnitou, het zal zeker meer zijn dan vorig jaar want wij hebben zelf een parcour gemaakt
Na dit weekend alle details van de afstanden (exacte km, hoogtemeters,...).
Groeten Yannick
Post by meester biek »
Hmm ... gisteren Desselgem gereden en 6 km Spitaalbossen en 3 km Bouvelo, was al behoorlijk tevreden.Yannikc wrote:De 15 km bos zijn zonder den Donk. Deze zit wel in het parcours voor de 65-75 km. Spitaalbos in totaal 10 km, Bouvelobos 5km, den donk controleer ik zondag nog een laatste keer,
Dus gene paniek winnitou, het zal zeker meer zijn dan vorig jaar want wij hebben zelf een parcour gemaakt, en natuurlijk de uitbreiding van het winnitoupad
![]()
Na dit weekend alle details van de afstanden (exacte km, hoogtemeters,...).
Groeten Yannick
Post by Sloebertje »
Jaja, den donk zit er zeker in. Ik had gisteren absoluut geen probleem om mijn weg te vinden want de paashaas heeft daar lintjes achtergelaten in de bomen!! Ik denk zelfs dat hij de groendienst mee had ook voor bepaalde stukken.winnitou wrote:Der zijn er nog zulle , deze winter niet stil gezeten hé.meester biek wrote:heb daar vorige week nog een nieuw stukje ontdekt nabij die mast ...
Das nog een gedacht , zouden ze geen bosmaaier op overschot hebben?Yannikc wrote:Jaja, den donk zit er zeker in. Ik had gisteren absoluut geen probleem om mijn weg te vinden want de paashaas heeft daar lintjes achtergelaten in de bomen!! Ik denk zelfs dat hij de groendienst mee had ook voor bepaalde stukken.