Zo 27/03/2011 Ganshoren :: 11de Lentetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sven1980
Mountainbiker

Post by sven1980 »

Voor mij ook een geslaagde tocht, trok inderdaad een beetje op Wemmel. Maar ik vond die ook goed :P
De bepijling was zeer goed en de bevoorradingen ook dik in orde.
Volgend jaar zien ze mij daar zeker terug.
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Mooie tocht gereden (de klassieke baantjes en paden van de TT's van Wemmel/Ternat/Asse) en mede door het prachtige fietsweer lekker genoten van - een rustige - 45 km. Vertrokken vanuit Ternat en dan terug gereden. We hadden er in totaal zo'n 60 km opzitten, avs 18,5, ahr 141 en 510 hms.

Bevoorradingen vielen nogal kort op mekaar, maar er was genoeg voorraad (zeker door de lage opkomst van bikers).

Wie was die rare mevrouw die daar stond te roepen aan dat modderstrookje ? Ze wou ons (in 't frans) waarschuwen alsof we door een ravijn moesten ... [-o< Denk dat ze wat teveel champignons ophad voor een zondagmorgen ...

Delegatie Zwette Maanen was er ook en op den après nog even nagenoten. Uiteindelijk is de Keevy ook nog "toegebosjt" en dit moet zijn re-intro geweest zijn voor het nieuwe mtb seizoen.

Field
Post Reply