Parcours lag er echt goed bij, mooie bospaden, single tracks , ....
Was er al heel vroeg bij dus bijna niemand gezien.
Gelukkig was de langste afstand wel 45km.
Doet er nog maar nen euro bij :radicalbiker wrote:Wesleyvh wrote:Hoeveel bedraagt de inschrijving?
Zal wel hetzelfde zijn als anders zeker, 3€ met lidkaart VWB en 4€ zonder. Maakt voor mij nie uit, ben tegen 11u30 daar.
Gij zijt toch niet op dezelfde tocht geweest als ik dan.Spark27 wrote:Doet er nog maar nen euro bij :radicalbiker wrote:Wesleyvh wrote:Hoeveel bedraagt de inschrijving?
Zal wel hetzelfde zijn als anders zeker, 3€ met lidkaart VWB en 4€ zonder. Maakt voor mij nie uit, ben tegen 11u30 daar.
4 euro met vwb kaart...En dat voor alleen over brede veldwegen te rijden...Alleen het laatste stuk was een beetje leuk.
En bevoorrading... plat water als drank..
Ik heb 5 euro gegeven en 1 euro terug gekregen met vwb kaart,junior72 wrote:Gij zijt toch niet op dezelfde tocht geweest als ik dan.Spark27 wrote:Doet er nog maar nen euro bij :radicalbiker wrote:
4 euro met vwb kaart...En dat voor alleen over brede veldwegen te rijden...Alleen het laatste stuk was een beetje leuk.
Ik heb met mijn vwb-kaart 2,5€ betaald en de bevoorrading was wel heel uitgebreid.
Post by Hell Yeah ! »
Zijde gij zeker dat ge wel op het goede forum uwe post achterlaat? Ik heb toch ook maar 3 € betaald hoor. En ben geen lid. En die brede veldwegen heb ik ook niet veel gezien.Spark27 wrote:Doet er nog maar nen euro bij :radicalbiker wrote:Wesleyvh wrote:Hoeveel bedraagt de inschrijving?
Post by Familiebiker »
Post by peerke1967 »