Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Michaël
Mountainbiker

Post by Michaël »

Spijtig genoeg deze keer niet meer voor mij. Want ik heb toegezegd voor een ontbijt op de school van de kleine om 9.00u. :-? Of het zou moeten dat je om 11.00u nog kunt starten voor de kleine toer?
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Vorig jaar hier zowat weggewaaid, maar dat kon de pret niet bederven. Terug voor -ik denk- 60km!
1pk
Mountainbiker

Post by 1pk »

kunnen we om 10u15 nog starten voor de 70km?
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Kan er vroeger gestart worden als 8u.30 want tegen dan begint het al licht te worden om 7u.00 :)
Kwestie dat ik nog op een redelijk uur binnenkom gewaggeld als ik de 70km ga proberen.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

1pk wrote:kunnen we om 10u15 nog starten voor de 70km?
Je kan altijd starten voor de 70 km, maar of je die afstand dan haalt, hangt van je snelheid af.
Aan de 2de bevoorrading (km 47) wordt om 13.00 uur de lus naar Kattenbos afgesloten, en het parcours wordt dan 13 km ingekort. Dan zal je er dus 57 hebben. Dat parcours blijft uiteraard bewegwijzerd.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Speedy G. wrote:Kan er vroeger gestart worden als 8u.30 want tegen dan begint het al licht te worden om 7u.00 :)
Vanaf 07:45 kan je starten.
trekscott
Mountainbiker

Post by trekscott »

wij komen ook met een man of 9 vanuit aarschot!!! daar is het ook wel een toch dat weekend'maar we kiezen voor jullie tocht tot dan :bounce:
kawa
Mountainbiker

Re: Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Post by kawa »

Deze tocht heb ik nog al eens gereden, ga dit jaar zeker nog eens komen...

Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he.. :drunk:
lowie wrote: en bovendien : GRATIS voor elke deelnemer :
>>> TONGERLO-abdijbier op 2 km vóór het einde (ter gelegenheid van de 20ste editie doen we nog eenmaal een inspanning om dit aan edereen aan te bieden)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik kom voor de Tongerlo, da´s mijn bierke! Voor de rest weet ik nog nie wat ik ga doen daar :drunk:
Edlisjas
Mountainbiker

Re: Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Post by Edlisjas »

kawa wrote:Deze tocht heb ik nog al eens gereden, ga dit jaar zeker nog eens komen...

Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he.. :drunk:
lowie wrote: en bovendien : GRATIS voor elke deelnemer :
>>> TONGERLO-abdijbier op 2 km vóór het einde (ter gelegenheid van de 20ste editie doen we nog eenmaal een inspanning om dit aan edereen aan te bieden)
Ik heb dit jaar elke week een tt gereden en ik heb nog nergens moeten aanschuiven, altijd om 8.30 uur vertrokken ...
Post Reply