Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Je kan altijd starten voor de 70 km, maar of je die afstand dan haalt, hangt van je snelheid af.1pk wrote:kunnen we om 10u15 nog starten voor de 70km?
Aan de 2de bevoorrading (km 47) wordt om 13.00 uur de lus naar Kattenbos afgesloten, en het parcours wordt dan 13 km ingekort. Dan zal je er dus 57 hebben. Dat parcours blijft uiteraard bewegwijzerd.
Re: Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Deze tocht heb ik nog al eens gereden, ga dit jaar zeker nog eens komen...
Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he..
Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he..
lowie wrote: en bovendien : GRATIS voor elke deelnemer :
>>> TONGERLO-abdijbier op 2 km vóór het einde (ter gelegenheid van de 20ste editie doen we nog eenmaal een inspanning om dit aan edereen aan te bieden)
- Edlisjas
- Mountainbiker
Re: Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Ik heb dit jaar elke week een tt gereden en ik heb nog nergens moeten aanschuiven, altijd om 8.30 uur vertrokken ...kawa wrote:Deze tocht heb ik nog al eens gereden, ga dit jaar zeker nog eens komen...
Ben al een hele tijd geen TT's meer aan het rijden wegens overbevolking en ik vrees dat het hier zeker van dat gaat zijn... denk ik eraan om eens wat later te vertrekken... dus zorg maar dat er nog wat Tongerlo overblijft voor de late vertrekkers he..![]()
lowie wrote: en bovendien : GRATIS voor elke deelnemer :
>>> TONGERLO-abdijbier op 2 km vóór het einde (ter gelegenheid van de 20ste editie doen we nog eenmaal een inspanning om dit aan edereen aan te bieden)