Zo 13/02/2011 Werken :: Nightbike :: 2de Warandetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Wat een verschil met vorig jaar.
Prachtig maar o zo lastig toerke gereden samen met rik c , mehdi , en jagermeister.
Tot in klerken verschrikkelijk afgezien maar dan ging het wat beter :-D :-D :-D :-D
Mooi op tijd thuis om het eten te maken voor de kindjes :drunk: :drunk: #-o #-o
bedankt en tot volgend jaar werken =D> =D> =D> =D> =D>
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Werken een 2de kans gegeven, en me zeker niet beklaagd!Veel offroad en enkele privé doorsteken :bounce: Nu nog de pijlen op tijd weg en de organisatie is AF! =D> Tot volgend jaar!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Hier was duidelijk véél meer werk en energie in gestoken dan vorig jaar : Veel meer off-road, genummerde stroken met telkens de afstand erbij, en vooral : Een tocht met een eigen karakter, ondanks er in de omliggende gemeenten jaarlijks ook wel een tocht wordt georganiseerd. Op amper 5 km van m'n deur ben ik op verschillende plaatsen (o.a. in 't begin en op 't eind langs 't Handzaamtje en door de broeken) gekomen waar ik nog nooit eerder gereden had (maar wèl al geschaatst :-D ) en zelfs het bestaan niet van af wist. Ook de bike-wash en de-weliswaar koude- douches waren in orde. Applaus op alle banken dus voor Werken, waar in de toekomst m.i. vooral het weer een belangrijke factor wordt voor deze organisatie.
Helaas kende deze tocht voor onze Klerkense club ook een negatieve kant. In navolging van Riccardo Ricco , is onze rijder Henkieboy met onmiddellijke ingang geschorst, wegens het tot zich nemen van doping, onderweg gedurende de tocht, en ook wegens het aanzetten van (weliswaar zeer gewillige) derden om zich onderweg eveneens te doperen. Ontoelaatbare praktijken dus. Een deskundige jury zal deze zaak tot op de bodem uitspitten en in de komende weken beslissen over de sportieve toekomst van de vernoemde rijder en zijn handlangers.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Deze morgen met het bruine leffeschuim nog in het keelgat en op de koop toe nog een korte nacht achter de rug mijn afspraak korrekt met de mede Erika kompanen (Med26, Rik C.) nageleefd. Eens ingeschreven kwamen Lady Jägermeister en Robin ook toe en zelfs Henkieboy en vrouwtje Elsje verschenen ook op het toneel. Dat het een pittig tochtje ging worden hadden we al snel door en zelfs nog hier en daar nieuwe stukken in het parcours, wel jammer van het weer van de voorbije dagen want rij deze tocht in de zomer of bij droog weer en het is er ook eentje om de vingers bij af te likken. Maar jammer genoeg heb ik me laten (onbewust :^o :^o) meeslepen in een dopingzaak met een stuk of 4 babbelwaterkes die toch bleek een negatieve werking te hebben op mijn benen en die van Med26 waardoor het verdere goede verloop van de tocht in het gedrang kwam.

Al bij al we hebben ons gejeund bij de buren in Werken

Proficiat aan de organisatie =D> =D>

Tot volgend jaar
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Bedankt voor de vele positieve reacties!

Deze namiddag is al de grote helft van de pijltjes verwijderd, morgen of ten laatste dinsdag worden alle pijltjes weggedaan!

Zoals eerder gezegd denk ik dat we nu een heel goede basis hebben om volgend jaar op verder te werken. Normaal volgend jaar nog een paar offroadstroken erbij.

Bedankt in naam van de organisatoren van Werken!! =D>
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

zijn er pics van organisatie ? of van iemand anders ?
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Van de organisatie uit geen pics, hier een beetje te laat aan gedacht! Volgend jaar brengen we hier verandering in!

Deze middag nog het eerste deel van de tocht eens gedaan om alle pijltjes weg te halen, moet zeggen, wat een verschil met zondag! De offroadstroken lagen er veel droger bij en minder zwaar.
Post Reply