Zo 23/01/2011 Sint-Niklaas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den duracell
Mountainbiker

Post by den duracell »

was goed zene.
en ja waar kunnen we de foto's bewonderen.

Mvg
Helmut B
Mountainbiker
Location: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)

Post by Helmut B »

Ik was om 9u vertrokken voor de 50 km. Nergens een pijltje gemist, dus vlotjes kunnen doorrijden. Ik moet zeggen dat ik me heel goed heb geamuseerd. De bevoorrading kwam idd redelijk vroeg. Hierdoor dacht ik dat er nog 1 zou volgen. Gevolg: laatste 10 km zonder drank.
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Hey BikingRon inderdaad op die strook was ik weggereden,ken da stukje gelijk mijne broekzak(ik woon daar achter den hoek)das buze geven hè!!Als ge zin hebt om met ons groepke mee te rijden,laat maar weten hè!Alleen is maar alleen!! Groetjes!!
kersje
Mountainbiker

Post by kersje »

Mojobiker wrote:
kersje wrote:voor de 30 km gekozen maar we stonden al na 50 minuten terug aan de start met ons 13km ;o( kweet niet waar het mis is gegaan... wss ne flauwe plezanten ne pijl afgetrokken want we waren bij de laatsten vertrokken, nochtans denken we niet de enigen te zijn geweest, we hoorden er nog zeggen van hoe ? zijn we er al ? da kan ni... dus ja... extra pijlkes is geen overbodige luxe, spijtig genoeg was de 13 km dat we hadden gedaan dan ook niet de moeite om nog es te doen (was kilometers langs het spoor op verharde weg)
Volgende keer beter !
Toch niet de kidstoer gevolgd?
de blauwe pijlen gevolgd, we hebben nochtans de splitsing van de 30 en de 50 km tegengekomen en daar hing bij 30km ook een blauw pijltje...
niki7
Mountainbiker

Post by niki7 »

kersje wrote:
Mojobiker wrote:
kersje wrote:voor de 30 km gekozen maar we stonden al na 50 minuten terug aan de start met ons 13km ;o( kweet niet waar het mis is gegaan... wss ne flauwe plezanten ne pijl afgetrokken want we waren bij de laatsten vertrokken, nochtans denken we niet de enigen te zijn geweest, we hoorden er nog zeggen van hoe ? zijn we er al ? da kan ni... dus ja... extra pijlkes is geen overbodige luxe, spijtig genoeg was de 13 km dat we hadden gedaan dan ook niet de moeite om nog es te doen (was kilometers langs het spoor op verharde weg)
Volgende keer beter !
Toch niet de kidstoer gevolgd?
de blauwe pijlen gevolgd, we hebben nochtans de splitsing van de 30 en de 50 km tegengekomen en daar hing bij 30km ook een blauw pijltje...
heb hetzelfde voorgehad :-(
den duracell
Mountainbiker

Post by den duracell »

ik ben er nog eens waar kunnen we de foto's zien
Harald
Mountainbiker

Post by Harald »

den duracell wrote:ik ben er nog eens waar kunnen we de foto's zien
Voel u niet alleen, ik zou ook graag die foto's zien... :lol:

Beetje gezocht en gevonden http://picasaweb.google.com/benhakfotos ... NiklaasBe#
=D> voor mezelf :lol:
den duracell
Mountainbiker

Post by den duracell »

bedankt hoor .
Post Reply