Ik ben toch van plan om voor de Saguaro te kiezen. Nu zou ik dus graag no-tubes gaan rijden. Dan heb ik dus niet de tubelessversie nodig (die weegt dan toch alleen maar te veel vermoed ik).
Moet ik dan de gewone vouwband aan kopen? en is dit deze http://www.bikesport.be/index.php/catal ... /pid=1906/ ?
Geax banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Heb dezelfde betseld in de hoop dat het gewone waren (er staat immers High Performance), maar eens geleverd bleken het TNT te zijn: zwaarder maar duurzamer.bert9 wrote:Ik ben toch van plan om voor de Saguaro te kiezen. Nu zou ik dus graag no-tubes gaan rijden. Dan heb ik dus niet de tubelessversie nodig (die weegt dan toch alleen maar te veel vermoed ik).
Moet ik dan de gewone vouwband aan kopen? en is dit deze http://www.bikesport.be/index.php/catal ... /pid=1906/ ?
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
High performance zouden wel degelijk de gewone moeten zijn, anders ben je in't zak gezet. Of juist niet, want de tnt zijn duurder (en heel moeilijk op de velg te krijgen)JefB wrote:Heb dezelfde betseld in de hoop dat het gewone waren (er staat immers High Performance), maar eens geleverd bleken het TNT te zijn: zwaarder maar duurzamer.bert9 wrote:Ik ben toch van plan om voor de Saguaro te kiezen. Nu zou ik dus graag no-tubes gaan rijden. Dan heb ik dus niet de tubelessversie nodig (die weegt dan toch alleen maar te veel vermoed ik).
Zou wel een 2.2 nemen!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Ik rij het hele jaar door met barro TNT met no zisch, zal het veel uitmaken als ik vanachter een saguaro leg. Het zijn vooral de ardense mararthon die ik wil gaan rijden.
- Foxy
- Mountainbiker
Heb ook een tijdje met de saguaro gereden, maar heb die toen weggegeven aan een maat van me omdat die banden me niet erg lagen... Ondertussen al een tijdje met racing ralph aan het rijden, maar heb nu toch de Geax AKA besteld om iets meer grip te hebben op iets gladdere ondergronden.
Een groot voordeel van geax: ben er in 2 jaar tijd nog nooit mee lek gereden (zowel met de tattoo's niet op strand) als met de saguaro's.... In tegenstelling tot schwalbe
Een groot voordeel van geax: ben er in 2 jaar tijd nog nooit mee lek gereden (zowel met de tattoo's niet op strand) als met de saguaro's.... In tegenstelling tot schwalbe
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Jep , rij al lang met barro 2.1 TNT op heel lage druk (achter 1,5 bar , vooraan 1,4 bar en weeg 72kg), en nog nooit problemen gehad . Als ik dan zie hoeveel er langs de kant stonden in Sart-Tilman wil ik eigenlijk niks anders meer dan geax. Alleen twijfel ik voor in de zomer eens met saguaro of AKA te proberen , al is die laatste moeilijk vast te krijgen in TNT versie. En het probleem hier België is , dat het zelf in de zomer hier hard kan regenFoxy wrote:Heb ook een tijdje met de saguaro gereden, maar heb die toen weggegeven aan een maat van me omdat die banden me niet erg lagen... Ondertussen al een tijdje met racing ralph aan het rijden, maar heb nu toch de Geax AKA besteld om iets meer grip te hebben op iets gladdere ondergronden.
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
op mijn vorige fiets heb ik 2jaar met de zelfde saguaro's gereden 2.0 tnt tubeless voor en achter zowel winter en zomer.
Altijd genoeg grip gehad en nooit nooit nooit lek gereden. krij ongeveer 5000km op een jaar en na 2jaar begonnen ze toch wat te slijten (dus heb ik de hele fiets maar verkocht
)
enkel voor in echternacht had ik wat het gevoel dat een 2.0 wat te weinig was een 2.2 was miss beter.
love geax! fuck schwalbe!
Altijd genoeg grip gehad en nooit nooit nooit lek gereden. krij ongeveer 5000km op een jaar en na 2jaar begonnen ze toch wat te slijten (dus heb ik de hele fiets maar verkocht
enkel voor in echternacht had ik wat het gevoel dat een 2.0 wat te weinig was een 2.2 was miss beter.
love geax! fuck schwalbe!