Zo 09/01/2011 Lovenjoel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
JOBA
Mountainbiker

Post by JOBA »

Hoe zwaar ligt het parcours erbij met dit regenweer ? Ik weet nl. niet of de 45km wel gaat lukken als het de hele tijd ploeteren is...
JensT
Mountainbiker

Post by JensT »

kersje wrote:ik zie op de route dat je na de eerste splitsing van 25km eigenlijk kunt kiezen tussen het groene stukje of het blauwe, wat is het verschil ?(leukste ? of makkelijkste of moeilijkste ;oP)
De groene route is gelijk aan de 25 km
De blauwe route aan 45 km en de rode route aan 15 km.

Je kan de scroll balk onderaan verschuiven zodat je kan kiezen wel route je wil zien op de stafkaart. Gewoon even klikken op de verschillende routes uiterst rechts bovenaan de kaart.
JOBA wrote:Hoe zwaar ligt het parcours erbij met dit regenweer ? Ik weet nl. niet of de 45km wel gaat lukken als het de hele tijd ploeteren is...
De eerste 5à7 km zijn vrij zwaar. Daarna komen er veel stukken met verharde zandwegen, schors, ... Je kan de toer perfect rijden met dit regenweer. Je zal er alleen rekening moeten mee houden dat het er iets zwaarder bij ligt als bij droog weer, uiteraard.
AngeluS
Mountainbiker

Post by AngeluS »

Is het mogelijk om de gpx files te krijgen, is altijd toffer om deze al te hebben voor op de fietsgps... :)
roger
Mountainbiker

Post by roger »

JensT wrote:De verschillende routes staan op onze website. Inclusief topografische en mapkaart voor de straatnamen! Alles te vinden op: www.heidezonen.be
Als je goed vergroot kun je men huis zien,ga niet verklappen waar.Zal naar jullie kijken terwijl ik men pistolekes opeet en op basis van de moddergezichten beslis ik of ik ga of niet.
suziwan
Mountainbiker

Post by suziwan »

Wanneer wordt deze TT afgepijld? Al eventueel op zaterdag? Kan zondag niet maar zou graag op zaterdagnamiddag komen? Wil wel mijn bijdrage storten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

roger wrote:
JensT wrote:De verschillende routes staan op onze website. Inclusief topografische en mapkaart voor de straatnamen! Alles te vinden op: www.heidezonen.be
Als je goed vergroot kun je men huis zien,ga niet verklappen waar.Zal naar jullie kijken terwijl ik men pistolekes opeet en op basis van de moddergezichten beslis ik of ik ga of niet.
ik weet u wel wonen hé :-)
pistoleke en een taske warme choko kan er altijd in :drunk:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Beny wrote:
roger wrote:
ik weet u wel wonen hé :-)
pistoleke en een taske warme choko kan er altijd in :drunk:
Altijd welkom.
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

normaal(fiets is nog in herstelling) morgen aanwezig voor de 45 km
hopelijk blijft het een beetje droog
mambo en co
Mountainbiker

Post by mambo en co »

kan ik de gpx kregen van de kids toer voor acther te kunnen rijden met mijne kleine mag ook na de toertocht zijn, ik zal er zijn voor de 45km te doen
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Aanwezig, maar voor de 25 km, wegens te zwaar getraind de laatste tijd #-o dus moet eerst stukske baan doen, en daarna ook een stukske baan.
Post Reply