Welke Canyon?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.

Mijn voorkeur

Canyon Grand Canyon AL 8.0
19
95%
Canyon Grand Canyon AL 7.0
1
5%

Total votes: 20

MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

kawa wrote:
Sander1988 wrote: Voor deze prijs heb je bij Canyon toch meer voor hetzelfde geld. Voor de garantie moet ik het niet doen want ik krijg hoofdpijn van mijn LBS.
Als service en garantie toch geen vereiste zijn en als je kickt op afmontage moet je eens naar xtrail kijken, volgens mij heb je daar een full XTR fiets voor jouw budget.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Hookipa wrote:
kawa wrote: Dan denk ik dat men beter af is met een fiets van bij de LBS. Maar da's mijn mening, zonder Canyon in een negatief daglicht te stellen zoals jij dat met C'dale doet. :wink:

Dat is wat men noemt"de bal terugspelen" en nu terug on-topic, ik zou voor de 7.0 gaan omwille van de Sram uitvoering
eneuhh, waarom gene cube voorstellen: binnen ons weliswaar beperkt groepje van ouderlingen op nen dikkebandenvlo, zijn de cube, trek en canyon de rapste, de langste en knapste fietsers. Onze C'dale bezitters daar en tegen.... :wink:

dit geheel terzijde en om de plooien terug glad te strijken: de c'dales zijn uiteraard zeer degelijke en mooie fietsen, maar ik vind ze iets te duur voor wat ze als materiaal waard zijn (en ik heb het dan niet over hun mooie, zelfs exclusieve uitzicht).
Soit, ieder zijn mening, ieder zijn goesting en ieder zijn budget...tot zondag allemaal :drunk:
lange Peter
Mountainbiker

Post by lange Peter »

Ik zou doorsparen voor een al 9.0SL 8)
PhilippeBiker
Mountainbiker

Post by PhilippeBiker »

lange Peter wrote:Ik zou doorsparen voor een al 9.0SL 8)
Klein verschil...500 euro meer en 800 gram minder :roll:
http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... tml?b=2058
http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... tml?b=2056
Post Reply