best leuke tocht maar beter dan retie vond ik ze zeker niet. Wel een dikke pluim voor de organisatie. ze hebben hun best gedaan om er een mooie rit van te maken. met een gemiddelde va 20 per uur over soms een echte ijspiste ben ik zeker tevreden. Moest er iemand de gps track hebben mag je me deze steeds doorsturen naar stevy.houbrechts@gmail.com (had gps te laat opgezet)
THx stevy
Zo 02/01/2011 Meerhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
+1jakke-pompier wrote:wij zijn hier ook komen rijden en ik von het ook ne ferme tocht.
Von het eigenlijk nie zo gevaarlijk omda je weet dt het glad is. Je moet gewoon je rijstijl wa aanpassen en dan is er niks aan de hand.
Schoon tochtje als 1ste van het nieuwe jaar heb ik me niet verveelt.
door de laagstaande zon 1 keer ne km ofzo verkeerd gereen, verder top organisatie!!
ik heb een groot stuk van deze toertocht als looptraining gedaan en schrok er enorm hard van hoeveel bikers me zonder helm passeerde
het was op vele stukken echt spekglad en levensgevaarlijk. Vind dat de organisaties hierop strenger zouden moeten worden. Beter ongevallen voorkomen dan genezen.
mss een algemene verplichting van helm dragen tijdens tt
het was op vele stukken echt spekglad en levensgevaarlijk. Vind dat de organisaties hierop strenger zouden moeten worden. Beter ongevallen voorkomen dan genezen.
tja.funky wrote:ik heb een groot stuk van deze toertocht als looptraining gedaan en schrok er enorm hard van hoeveel bikers me zonder helm passeerde
ik denk dat die mensen allen maar willen zeggen :
"ik ben nen helen stommen ezel".
Iets waar we ze uiteraard absoluut niet willen op tegenspreken.
- GeeCee
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)
Das voor te laten zien dat ze bij 'de echten' horen denk ikfunky wrote:ik heb een groot stuk van deze toertocht als looptraining gedaan en schrok er enorm hard van hoeveel bikers me zonder helm passeerde
Ne Tom Boonen ea. laten zich regelmatig op TT's zien zonder helm, enkel een muts of zo. Daar kijken die 'wanna bees' naar op he, dat zijn hun voorbeelden natuurlijk.