Di 28/12/2010 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bourillo
Mountainbiker

Post by Bourillo »

Herder Alex² wrote:
Bourillo wrote:Er is wat mis met de "kalender"-pagina voor de toertochten op deze site.

Kan iemand me adres van inschrijving doorgeven voor de gps ?

starten vanaf hoe laat, en wat zijn de afstanden ?

bedankt,
Bourillo
Sijsele: Uilenspiegeltocht

Afwisselende veldtoertocht. vertrekpunt:
Gemeentelijke Turnzaal
Kloosterstraat, 8340 Sijsele

tijdstip:
28/12/2010, 8:30 - 14:00

Details
afstand(en): 25-45 km
bewegwijzerd: ja
begeleiding met gids: -
toegangsprijs:

Er zijn nog andere sites dan Mountainbike.be hé :wink:
Bedankt voor snelle reactie
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

Morgenochtend zal ik hier ook eens starten als alternatief voor den TT van woensdag in Assebroek. Hopelijk zitten er een paar singletracks =P~ in van langs de oevers van de stinker en/of de blinker. Lang geleden dat ik daar nog eens gereden heb.
birdy1979
Mountainbiker

Post by birdy1979 »

Proficiat aan de organisatie.
Zeer mooie tocht, bos, single track, goede bevoorrading (zeer lekkere soep),
afspuitstand met sterke straal en achteraf nen warme douche en lekkere boterham.
De gladde wegen daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen.
Dit was de 2de maal dat ik deze gereden heb en het was opnieuw super =D> =D> =D> =D>
Tot volgend jaar!!!
de la vossa
Mountainbiker

Post by de la vossa »

Zeer mooie tocht, eindelijk werd optimaal gebruikt gemaakt van de vele mooie tracks in Rijckevelde! Goede bevoorrading, lekkere warme douches want was één van de laatste! =D>
Aan degene die liever de weg verkiezen ipv het naastgelegen offroadparcours, koop u een koersfiets! [-X
See you nxt year!
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

Zeer mooie tocht voor wat deze streek te bieden heeft, en inderdaad Ryckevelde heel goed! Ook langs da vaart me kunnen uitleven in de singletracks :-D . Hele goede organisatie, gezellige stop, goede bepijling, goeie afspuitstand. =D> Kortom tot volgende jaar!!
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

wie heeft in de beek gereden zit die ier opt forum?
sofeurken
Mountainbiker

sijsele

Post by sofeurken »

ook s naar siesele gebold,die oude spoorwegbedding in t begin was wel niet te doen van gladheid,dan ook maar de rest van t parcours met de rem op gereden(grotendeels samen met een waarschootse biker)uitpeiling was soms wel opletten,nu s links,hoog meestal,dan s rechts maar allee toch niet verkeerd gereden.rijckevelde werd inderdaad goed benut en bevoorr was ok!(daar geertje nog gezien)
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Vanmorgen naar Sijsele gereden om vandaar via het mooie parcours in Ryckevelde terug naar Moerkerke te keren. Alles dik in orde. =D> =D>
Het was toch wel serieus opletten langs de spoorwegbedding en langs de vaarten. M'n parcourkennis maakte het me wel wat gemakkelijker door hier en daar ipv op het ijs te rijden de beter berijdbare wegen te nemen.
In de bevoorrading werd de soep geschept door m'n neef z'n vrouwke. Die heeft zeker geen klagen als ze elke dag zulke soep klaarmaakt :-D :-D
sofeurken sorry maar 'k werd afgeleid door de madam achter de soep. Volgende keer doen we wel eens een babbeltje :oops: :oops: In Moerkerke misschien?

Groeten
geertje :wink:

Zaterdag 22 januari 2011 in Moerkerke 16de Damse Smokkeltocht
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

De Grysperres hebben zich gejeund , bedankt mannen , en alle medewerkers =D> =D> =D> t'was in orde . Tot volgend jaar
foto's komen op onze website
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Inderdaad, zoals vooraf reeds geweten, een mooi parcours. Gelukkig heb ik gewacht tot in de namiddag om te starten want 's morgens was het me wat te link. In de namiddag was het wat aan het dooien zodat we ook wat meer grip hadden op de talrijke ijsplekken. Met 3 man van de club hebben we flink door gereden. In dik 2 uren waren we terug. Goede organisatie!
Post Reply