Laat gewoon het uur weten hé. Als het past, kom ik af. Indien niet heb ik pech.bebob wrote:THX - Het enige is dat ik nog geen uur kan zeggen wanneer ik vertrek.MC Jo wrote:
Als ge wilt en als het past, wil ik anders wel mee rijden.
Heb zaterdag nog massa werk met zaal, bevoorrading, nadars... en dat moet af zijn - zal dus zeker namiddag worden en dan nog rekening houden dat ik voor het donker binnen ben... maar misschien heeft biken in het donker in de sneeuw ook wel iets.
Zo 19/12/2010 Lennik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Terug van de zaterdagcheck. Hier en daar nog wat pijltjes bijgehangen.
Zoals altijd waren er enkele verdwenen.
Heb het parkoers probleemloos afgereden op mijn Michelin XCR mud (de bandenspanning mocht wel iets minder...). Onderweg nog een paar andere bikers tegengekomen.
Wat mij betreft mag er deze nacht nog enkele cm sneeuw bijvallen - ik rij gemakkelijker als de sneeuw iets dikker ligt.
Alles is klaar voor morgenvroeg.
Jullie worden verwacht!
Zoals altijd waren er enkele verdwenen.
Heb het parkoers probleemloos afgereden op mijn Michelin XCR mud (de bandenspanning mocht wel iets minder...). Onderweg nog een paar andere bikers tegengekomen.
Wat mij betreft mag er deze nacht nog enkele cm sneeuw bijvallen - ik rij gemakkelijker als de sneeuw iets dikker ligt.
Alles is klaar voor morgenvroeg.
Jullie worden verwacht!
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
Alles perfect af
Post by Schoupabiker »
Ben als nummer 195 (volgens de vriendelijke dame aan de inschrijvingen) en vermoedelijk laatste van start gegaan om 10u30 .
De opkomst was dus eerder beperkt, maar de afwezigen hadden - net als zo vaak - ongelijk!
Heerlijk tochtje - perfect berijdbaar ... allé de grote kracht mocht ge thuis laten, uw floeren vingers aan de rem en zachtjes door de bochtjes
. Snelheidrecords vielen er niet te breken, alleen armen en benen.
Wat een bevoorrading
... ondanks mijn late verschijning; mandarijntjes, banaan, appelsien, cake, wafeltjes, suikerwafels, water, grenadine, cola, ...
Laatste 10 km in lichte sneeuw gereden, maar geen kou gehad.
Geen file bij de fietsdouche
, en lekker warme douche er achteraan
Van mij mag het volgend jaar net hetzelfde weer zijn !!!
PS Dit tochtje met 10° warmer weer zal wel in de kuitjes bijten ...
De opkomst was dus eerder beperkt, maar de afwezigen hadden - net als zo vaak - ongelijk!
Heerlijk tochtje - perfect berijdbaar ... allé de grote kracht mocht ge thuis laten, uw floeren vingers aan de rem en zachtjes door de bochtjes
Wat een bevoorrading
Laatste 10 km in lichte sneeuw gereden, maar geen kou gehad.
Geen file bij de fietsdouche
Van mij mag het volgend jaar net hetzelfde weer zijn !!!
PS Dit tochtje met 10° warmer weer zal wel in de kuitjes bijten ...
na een paar jaar voor elders gekozen, nog eens naar Lennik afgezakt,
de banen lagener perfekt bij om er te geraken( dus geen spijt om uit mijn nestje te kruipen bij deze wintertoestanden
Inderdaad weinig volk, maar het parcours heeft er nog nooit zo goed bij gelegen, andere edidies was het soms ploeteren.
Nu overal 100% berijdbaar ook al was het soms via de spoorvorming opletten om niet op uw bakk... te gaan
Goe gedaan mannen, we hebben er weer een leuke mtb-voormiddag opzitten en de afwezigen hadden zeker
't was tof
de banen lagener perfekt bij om er te geraken( dus geen spijt om uit mijn nestje te kruipen bij deze wintertoestanden
Inderdaad weinig volk, maar het parcours heeft er nog nooit zo goed bij gelegen, andere edidies was het soms ploeteren.
Nu overal 100% berijdbaar ook al was het soms via de spoorvorming opletten om niet op uw bakk... te gaan
Goe gedaan mannen, we hebben er weer een leuke mtb-voormiddag opzitten en de afwezigen hadden zeker
't was tof