Velosport Herent komt ook wat schaatsen, alhoewel men een stevige dooi geeft.
See u
Zo 12/12/2010 Tervuren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Kevin_V
- Mountainbiker
Verleden jaar was ik hier ook bij! Mooi tochtje! Nu hangt het af van hoe beschonken ik morgen zal zijn na men kerstmarktje in Keulen.:) Zijn er nog mensen trouwens die interesse hebben om mee te gaan? De bus is nog niet vol en stopt in Mechelen, Aarschot en Houthalen! Voor €25 mag je mee en kinderen tot 16 jaar zijn gratis! Deze reis is ten voordele van Duchenne Heroes, een mountainbike meerdaagse van 600km ten voordele van het onderzoek naar de spierziekte van Duchenne! Inschrijven en info via http://www.k4d.be !
Ps.: Sorry voor de reclame maar zou graag men 27 vrije plaatsen nog opvullen. Elke € sponsoring telt.
Tot morgen of zondag misschien!
Ps.: Sorry voor de reclame maar zou graag men 27 vrije plaatsen nog opvullen. Elke € sponsoring telt.
Tot morgen of zondag misschien!
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Morgenvroeg beginnen we inderdaad met het afpijlen van het parcours en kunnen we dan een update geven over de staat ervan. Ik zie geen probleem qua 'sappigheid', paar weken geleden nog de toer verkend na een weekje regen en het was goed berijdbaar. Enkel hopen dat de gladde ijsplekken zullen weggesmolten zijn.phille wrote:kunnen we al een kleine status krijgen of mogen we die morgen verwachten ?
Groeten,
Voervallei Vossem
Smeer u benen al maar in want alle sneeuw en ijs is weg.Waar lucky iron
gaan fietsen is en mooie fotokes heeft genomen weet ik niet want in Vossem en omstreken ligt geen sneeuw meer.Zaterdag nog een dagje drogen en zondag kan het festijn beginnen. Een tocht van en voor mountainbikers, dan helpen zelfs de weergoden een beetje. 
- LuckyIron
- Mountainbiker
die foto's zijn dinsdag getrokken hé...sindsdien is er veel veranderdsunshine wrote:Smeer u benen al maar in want alle sneeuw en ijs is weg.Waar lucky irongaan fietsen is en mooie fotokes heeft genomen weet ik niet want in Vossem en omstreken ligt geen sneeuw meer.Zaterdag nog een dagje drogen en zondag kan het festijn beginnen. Een tocht van en voor mountainbikers, dan helpen zelfs de weergoden een beetje.
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Voilà , het parcours is afgepijld en we kunnen zeggen dat het er goed berijdbaar bijlag. Mogelijk komen er vanavond nog foto's van het parcours vandaag op de website. Voor de rest is alles in stelling gebracht om er morgen voor jullie een onbezorgde mtb-dag van te maken. Wij zijn er klaar voor.
Groeten,
Voervallei Vossem
Groeten,
Voervallei Vossem