Zo 05/12/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Knappe rappe rosse Raf wrote:en is -1 dan : totaal niet akkoord ? :lol: :P #-o
absoluut!
ivovlo
Mountainbiker

Post by ivovlo »

en +-1 is ongeveer akkoord...
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

waar ging deze topic weer over?? #-o
nielsvds
Mountainbiker

Post by nielsvds »

Als ik er geraak zondag, dan wordt dit mijn 2de toertocht. Vorige week zondag de toertocht van 45 km in Boutersem gereden. Ik ga de tocht van 35 km proberen. 2 weken geleden zijn we met de start to MTB al gaan trainen in Langdorp. Hopelijk overleef ik het.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

M I

Post by pierrot le fou »

Monté impossible

Volgens gegevens uit vorige topics ligt de MI in Rillaar in het Tien -Bunder Bos.
Heb al eens zoiets gereden , (Echte MI ?? ), maar toen was er om de 10m een kalkstreep, (of paaltjes met meters-verloop), op de grond , om u moed te geven .
En boven stond iemand van de organisatie met speciale bonnetjes voor zij die WEL boven konden komen (zonder voet op de grond)

Of je nu met ijs en sneeuw op geraakt ???

En daarbij , vlak erna komt nog een helling met boomwortels , en trapjes-verhogingen !! Die was zwaarder wegens energie verbruik op MI :evil:
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Is er iemand nog het parcours gaan verkennen vandaag ?
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

ik verwacht ne update via via .... als ik iets gehoord heb post ik het hier wel ...
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Re: M I

Post by Ghost-biker »

pierrot le fou wrote:Monté impossible

Volgens gegevens uit vorige topics ligt de MI in Rillaar in het Tien -Bunder Bos.
Heb al eens zoiets gereden , (Echte MI ?? ), maar toen was er om de 10m een kalkstreep, (of paaltjes met meters-verloop), op de grond , om u moed te geven .
En boven stond iemand van de organisatie met speciale bonnetjes voor zij die WEL boven konden komen (zonder voet op de grond)

En daarbij , vlak erna komt nog een helling met boomwortels , en trapjes-verhogingen !! Die was zwaarder wegens energie verbruik op MI :evil:
Die MI kan nu zijn naam alle eer aandoen, vermoedelijk is dit de klim van de ijsbeek (35% op steilste stuk) =P~
rocco
Mountainbiker

Post by rocco »

is de inschrijving aant zwembad?
BVC
Mountainbiker

Re: M I

Post by BVC »

Ghost-biker wrote:
pierrot le fou wrote:Monté impossible

Die MI kan nu zijn naam alle eer aandoen, vermoedelijk is dit de klim van de ijsbeek (35% op steilste stuk) =P~
De MI en de klim van de ijsbeek zijn er twee verschillende ,ze liggen wel maar ong 50m van elkaar.
Post Reply