@ vallende mtbker :de vallende mountainbiker wrote:en dan moete mij in de herfst mee het vallen van de bladeren maar eens bezig zienStalen Worm wrote:euhm.. humor is een zeldzaam iets de laatste tijd zeker, 't zal de tijd van't jaar zijnde vallende mountainbiker wrote: awel jom...ni goe geslapen of wa??![]()
![]()
![]()
dees jaar de hel van kastel meegedaan en al op zoek naar een ander uitdaging..eerst begin februari de 6 uren van halle zoersel eens proberen... en dan wss in westerlo aan de start als voorbereiding op de Grand raid godefroy
@ van lommel cycling : aangezien het hier om een duurwedstrijd gaat lijkt me me logisch dat je zoveel mogelijk km's maalt als voorbereiding.Interval lijkt me hier ni echt nodig maar ik kan me natuurlijk vergissen.
de 24hsolo als voorbereiding naar de 160 van Bouillon is nogal wat vroeg denk ik
ik had gewoon twee weken vroeger over ent weer in Maredsous geweest met de mtb , ne spaghettie geten en terug . Meer als genoeg hoor en ben toch nog onder de tien uur gegaan .
Alvast succes aan iedereen met de voorbereiding