24 uur van Westerlo MTB 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

de vallende mountainbiker wrote:
Stalen Worm wrote:
de vallende mountainbiker wrote: awel jom...ni goe geslapen of wa?? :evil: :evil:
euhm.. humor is een zeldzaam iets de laatste tijd zeker, 't zal de tijd van't jaar zijn #-o #-o
en dan moete mij in de herfst mee het vallen van de bladeren maar eens bezig zien :drunk:

dees jaar de hel van kastel meegedaan en al op zoek naar een ander uitdaging :drunk: ..eerst begin februari de 6 uren van halle zoersel eens proberen... en dan wss in westerlo aan de start als voorbereiding op de Grand raid godefroy

@ van lommel cycling : aangezien het hier om een duurwedstrijd gaat lijkt me me logisch dat je zoveel mogelijk km's maalt als voorbereiding.Interval lijkt me hier ni echt nodig maar ik kan me natuurlijk vergissen. :lol:
@ vallende mtbker :

de 24hsolo als voorbereiding naar de 160 van Bouillon is nogal wat vroeg denk ik :-)
ik had gewoon twee weken vroeger over ent weer in Maredsous geweest met de mtb , ne spaghettie geten en terug . Meer als genoeg hoor en ben toch nog onder de tien uur gegaan .

Alvast succes aan iedereen met de voorbereiding
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Scottusa wrote:
de vallende mountainbiker wrote:
Stalen Worm wrote: euhm.. humor is een zeldzaam iets de laatste tijd zeker, 't zal de tijd van't jaar zijn #-o #-o
en dan moete mij in de herfst mee het vallen van de bladeren maar eens bezig zien :drunk:

dees jaar de hel van kastel meegedaan en al op zoek naar een ander uitdaging :drunk: ..eerst begin februari de 6 uren van halle zoersel eens proberen... en dan wss in westerlo aan de start als voorbereiding op de Grand raid godefroy

@ van lommel cycling : aangezien het hier om een duurwedstrijd gaat lijkt me me logisch dat je zoveel mogelijk km's maalt als voorbereiding.Interval lijkt me hier ni echt nodig maar ik kan me natuurlijk vergissen. :lol:
@ vallende mtbker :

de 24hsolo als voorbereiding naar de 160 van Bouillon is nogal wat vroeg denk ik :-)
ik had gewoon twee weken vroeger over ent weer in Maredsous geweest met de mtb , ne spaghettie geten en terug . Meer als genoeg hoor en ben toch nog onder de tien uur gegaan .

Alvast succes aan iedereen met de voorbereiding
mja,is natuurlijk niet specifiek als voorbereiding maar de km's zijn wel mooi meegenomen...en zo 24 uur fietsen is op zich al wel een uitdaging..ik zie wel waar ik eindig.
Ik moet het eerst organisatorisch eens bekijken want ik heb geen flauw benul(nog ni) hoe het zit met bevoorradingen...kampplaats voor de volgers etc...
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

Zien dat ge een paar mensen hebt die daar 24h voor u in de bres willen zijn , met eten en drinken . Zij kunnen langs het parcour gaan staan en kan jij dat zo aannemen als je een plek afspreekt .
Camping is er voorzien en daar passeer je elke ronde nog eens langs ook .
Ik denk ook wel dat het een hele uitdaging is als je als solo doet :-)
etienne specialzed
Mountainbiker

Post by etienne specialzed »

wij willen dit jaar voor de eerste keer mee rijden,volgends ik kan lezen kan je pas inschrijven vanaf 1maart"klopt dit"
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

dat klopt, da's nog bijna 4 maand voor datum hé :-)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

De toelatingen van de gemeentes & Bos en Groen zijn ook binnen. Sponsorwerving loopt als een trein...
Alles volgens plan!

Dit jaar zullen we ook luchtbeelden van de race kunnen laten zien. Een mini heli zal live beelden maken van het event!

Voor zij die twijfelen met de herplaatsing van Zolder kan ik misschien de volgende tip geven; doe bij ons de mtb 24u en schrijf dan in voor de 8u op het circuit van Francourchamps. Zeker ook een uitdaging!
duvel tim
Mountainbiker

Post by duvel tim »

Is er misschien al iets geweten over het stukje bos in Bergom, wel of niet 's nachts?
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Liefst terug zowel int donker als met de lichte da stukske bos! :-D
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Tuurlijk zit het er in 's nachts! We proberen nog wat meer nieuwigheden erin te steken!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

1ne tip mannen: GEEN licht in't bos, ik vond da serieus verblindend, en ik was ni den enige.. als ge perse lichten wil' hang ze dan mss wa hoger zodat ze ni in de ogen schijnen
Post Reply