Za 27/11/2010 Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berniebiker
Mountainbiker

Post by berniebiker »

Vandaag eveneens afgezakt naar Gavere.
De minste toer qua parcours die ik ooit gereden heb.
Pijltjes ook niet altijd goed zichtbaar. We zijn met verschillende groepen mis gereden aan de modderstreek waar iedereen er af moest en rechts afgedraaide moest worden.
Bevoorading is prima. Inschrijvingen verlopen vlot en er waren ruim voldoende afspuit lansen.
Jammer dat het parcours zo slecht gekozen werd.
Mij zien ze niet meer in Gavere. :( [-X
slebbe
Mountainbiker

Post by slebbe »

Deze namiddag ook gekozen voor de 45.
Echt genoten van het Breugeliaans landschap, Vlaanderen op zijn schoonst
Prachtige toertocht gezien de omstandigheden van de laatste weken.
vond het stukken genietbaarder dan Herzele onder water - hoewel ik ook daar genoten heb-. Laatste 10 km waren er blijkbaar 9 teveel, zeker in vgl met de laatste edities, hoewel ik me kan voorstellen dat het alternatief 5km tevoet en 5km baggeren was. Kou, kou , kou , natte voetjes en worstvingertjes konden het genot niet bederven. Mijn zoveelste sinterklaaseditie, koudste en natste weliswaar, maar zeker niet de laatste. Heb wel de sint en de speculoos gemist.
Ik kom zeker terug.
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

hij zal al weg geweest zijn tegen dat jij er was, want hij heeft er wel degelijk gezeten :wink:
Petta
Mountainbiker

Post by Petta »

heb ook de 45km gereden en 'k was niet onder de indruk.. 65% van de tocht was op de 'weg' en de bepijling vond ik ook niet echt duidelijk.

De bevoorrading was dan wel weer goed.
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Gun*666 wrote:Iets verder aan die windmolen waar volgens mij het hoogste punt was stond een fotograaf foto's te trekken ...weet niet of deze van de organisatie was ???
Ik heb onderweg sfeerbeeldjes gemaakt....ik weet nu niet of je mij bedoeld.
Ik heb bij de kids-start ook een fotograaf gezien, maar weet niet of die meneer ook op pad geweest is.

Bij deze een uitnodiging om te komen kijken;
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... ag27112010

En inderdaad een zwarte piet op de mountainbike...dat had ik ook nog niet gezien!
Te zien bij mijn sfeerbeeldjes als hij vertrekt met de kids...ambiance was verzekert.
Iedereen was braaf geweest want wij kregen allemaal een leuk geschenkje van de sint met zijn zwarte pieten!

Verder heel vriendelijke medewerkers, iedereen daar doet echt zijn best.
En een hééél mooi landschap met de mooie sneeuw...het had iets sprookjesachtig.

Groetjes en nog veel fietsplezier.
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

bedankt voor de foto!
had nog geen actiepic :lol:

greets
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Ralphke wrote:bedankt voor de foto!
had nog geen actiepic :lol:

greets
Heel tof! :-D
Nog veel fietsplezier!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

marie 66 wrote:
Gun*666 wrote:Iets verder aan die windmolen waar volgens mij het hoogste punt was stond een fotograaf foto's te trekken ...weet niet of deze van de organisatie was ???
Ik heb onderweg sfeerbeeldjes gemaakt....ik weet nu niet of je mij bedoeld.
Ik heb bij de kids-start ook een fotograaf gezien, maar weet niet of die meneer ook op pad geweest is.

Bij deze een uitnodiging om te komen kijken;
http://picasaweb.google.com/mariechrist ... ag27112010

En inderdaad een zwarte piet op de mountainbike...dat had ik ook nog niet gezien!
Te zien bij mijn sfeerbeeldjes als hij vertrekt met de kids...ambiance was verzekert.
Iedereen was braaf geweest want wij kregen allemaal een leuk geschenkje van de sint met zijn zwarte pieten!

Verder heel vriendelijke medewerkers, iedereen daar doet echt zijn best.
En een hééél mooi landschap met de mooie sneeuw...het had iets sprookjesachtig.

Groetjes en nog veel fietsplezier.
Bedankt voor al de moeite en de foto's maar jammer genoeg staan we er niet tussen :( zal misschien een natuurfotograaf geweest zijn die daar stond en ons getrokken heeft ...
Post Reply