Za 13/11/2010 Mol
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik kom ook van Balen. Ik twijfel tussen 2 opties.lucky7 wrote:Als we met de bike langs het kanaal Kwmechelen Dessel komen waar
kunnen we er dan best afrijden om aan de inschrijving te geraken?
- 1 Inpikken op parcours in Balen ter hoogte van de keerkom verbreding van het kanaal. Inschrijven en terug van het parcours af in Balen
2 Tot Gompel en dan Gompelbaan tot Mol, R spoorweg over en direct L
- spaghetti_2
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
nu zeggen ze al tot 50 liter per vierkante meter.
Ik kom met mijn rubber bootje
-
witte
- Mountainbiker
Duikbril en snorkel liggen al klaar
. Er zal nie veel modder zijn maar
wel wateroverlast als je de voorspellingen moet geloven
.
Nee, ik hoop voor de organisatie dat het niet al te slecht gaat zijn, anders
is hun harde labeur om een centje in kas te krijgen heeeeel zuur verdiend, tenminste als er dan nog iets te verdienen valt
.
In ieder geval moet het toch wel echt extreem zijn wil ik thuis blijven
.
wel wateroverlast als je de voorspellingen moet geloven
Nee, ik hoop voor de organisatie dat het niet al te slecht gaat zijn, anders
is hun harde labeur om een centje in kas te krijgen heeeeel zuur verdiend, tenminste als er dan nog iets te verdienen valt
In ieder geval moet het toch wel echt extreem zijn wil ik thuis blijven
Net terug van laatste verkenning. Bepijling is voor 65% al in orde.
Hier en daar enkele aanpassingen gemaakt om evt modderpoelen te vermijden (ge weet maar nooit morgen). Verder is het perfekt mogelijk om zelf een slalom in te zetten om de enkele plassen welke er nu zijn te vermijden.
EN TOCH blijft het er al bij al goed uitzien. Thanks aan den ondergrond van de Kempen zeker.
Nu afwachten wat het deze nacht en morgen gaat geven. Fingers crossed maar ik heb er vertrouwen in. Trouwens, wat is nu een beetje slijk voor een mtb'er. 't Zal immers goed voor ons velleke zijn.
Hier en daar enkele aanpassingen gemaakt om evt modderpoelen te vermijden (ge weet maar nooit morgen). Verder is het perfekt mogelijk om zelf een slalom in te zetten om de enkele plassen welke er nu zijn te vermijden.
EN TOCH blijft het er al bij al goed uitzien. Thanks aan den ondergrond van de Kempen zeker.
Nu afwachten wat het deze nacht en morgen gaat geven. Fingers crossed maar ik heb er vertrouwen in. Trouwens, wat is nu een beetje slijk voor een mtb'er. 't Zal immers goed voor ons velleke zijn.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Aha, hopelijk wordt dat nog 100l/m2, kan ik mijne nickname nog eens deftig waarmaken. Deze TT is altijd dik in orde kwestie singletrackskes, dus hoe vettiger hoe.... parater morgenspaghetti_2 wrote:nu zeggen ze al tot 50 liter per vierkante meter.