Za 23/10/2010 Wijchmaal / Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Vond de toch niet zo heel leuk, enkel het stuk voor de bevoorrading en dan die 2e heuvelzone na de bevoorrading. Voor de bevoorrading mocht er overal toch ook een pijl meer of duidelijker hangen. Soep op bevoorrading was zeer goed te smaken! Parking ook OK. Gevaarborden super! Moeilijk makkelijk =D> alhoewel moeilijk, niks moeilijk was.

Heel de rit in de regen gereden en dit in combinatie met 6° en een snedige wind, was het met momenten bar koud. Mijn tenen kunnen momenteel nog altijd 10 mojito's voor een paar uur koud houden.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

CUB3 wrote:Ik had iets meer dan 42 km op de teller.
......k ben nie verkeerd gereden
Tiens.... #-o ...ik ben dan blijkbaar wel ergens verkeerd gereden want ik had 35,34km op mijn teller staan.... ](*,)
Straf. #-o De bepijling was nogthans prima.

Soit....ik heb me geamuseerd op deze leuke tocht.
Ik vond de 'moeilijke' stukken ook zeker te doen.
Bevoorrading was in orde. Deze kwam wel redelijk vroeg. Ik had toen iets van 15 a 16 km afgelegd. (Of had ik toen al ergens een stuk gemist... :roll: ....)

Ik heb wel mijn fiets niet kunnen afspuiten omdat blijkbaar het water op was.
Mogelijk is dit euvel nog opgelost geraakt maar er stond nog redelijk wat volk aan de afspuitstand en ik had geen goesting om te blijven wachten.
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Ben ook juist terug van een tof toerke, heb de 40km 2 keer gereden en moet zeggen dat de 2e keer toch een pak lastiger was door de regen.
doordat er al wa volk gepasseerd was, lag het er ook vettiger bij.

ik had de indruk dat het parcours veranderd was tov andere jaren (heb vorig jaar niet gereden) maar de veranderingen waren zeker positief ik heb me goed geamuseerd, zoals gezegd in het begin en op het einde een stuk asfalt maar da is dan maar om op te warmen en uit te bollen.
voor de rest was het een geweldig parcours met veel singletracks, de bevoorrading was perfect en de afpijling was gewoon goed.

ik had na de eerste ronde iets van een 38km op de GPS en op het einde juist geen 77.

GPS track komt een van de volgende dagen op wikiloc te staan.
4ti5
Mountainbiker

Post by 4ti5 »

MX DUDE wrote:
Stevie_Wie wrote:Prima organisatie gasten, niks op aan te merken. Mooi parcours, goede bevoorrading, perfecte uitpijling. Tot volgend jaar.
Hier sluit ik me volledig bij aan,bedankt aan de organisatie voor de fijne namiddag!!! =D>
+1
grippeke
Mountainbiker

Post by grippeke »

4ti5 wrote:
MX DUDE wrote:
Stevie_Wie wrote:Prima organisatie gasten, niks op aan te merken. Mooi parcours, goede bevoorrading, perfecte uitpijling. Tot volgend jaar.
Hier sluit ik me volledig bij aan,bedankt aan de organisatie voor de fijne namiddag!!! =D>
+1
+nog 1 :bounce:
sloeber65
Mountainbiker

Post by sloeber65 »

waar kunnen we die foto's zien?
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Scout
Mountainbiker

Post by Scout »

Bedankt voor de commentaren. We mochten ondanks het toch wel iets mindere weer deze namiddag bijna 750 deelnemers verwelkommen.
Van onze fouten proberen we bij te leren om onze tocht de volgende keer nog beter te maken. De "moeilijk" en "zonder gevaar" opsplitsingen doen we zeker op die delen waar ook de 25 km doorkomt. Voor die mensen is het niet altijd evident om welke reden dan ook om bergop/bergaf te ploeteren.
De foto's die onderweg gemaakt zijn, zijn net als vorig jaar puur voor eigen gebruik om aan de groep het gedrag van de deelnemers te laten zien, maar we zullen kijken wat er bij zit en dan zullen we de link publiceren of toevoegen aan die van vorig jaar.

Bedankt voor jullie deelname namens de Heidefietsers en KWB Wijchmaal.
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

J.BL
Mountainbiker

Post by J.BL »

Schitterende tocht! :-D
Post Reply