Ik twijfel tussen 40 & 60; eigenlijk is 40km de slimme oplossing, want ik ben niet goed getraind nu & als ik 60km doe, gaat mijn broer waarschijnlijk een uur moeten wachten. Maar als die groeve enkel in de 60km zit, dan wordt het toch wel heel erg twijfelen, want ik wil een revanchke na vorig jaar
Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vraagje: het stuk aan de Turfputten (bij de Extreme Bar ofzo), zit dat er dit jaar ook weer in? En in welke afstanden?
Ik twijfel tussen 40 & 60; eigenlijk is 40km de slimme oplossing, want ik ben niet goed getraind nu & als ik 60km doe, gaat mijn broer waarschijnlijk een uur moeten wachten. Maar als die groeve enkel in de 60km zit, dan wordt het toch wel heel erg twijfelen, want ik wil een revanchke na vorig jaar
Last edited by Haaike on Fri 05 Nov 2010 13:49, edited 1 time in total.
-
theodoorke
- Mountainbiker
- Location: BMC TE01 XO1 ---- Specialized S-works--- S-Works Epic
Post by theodoorke »
Hoe ligt het parcour erbij???
Het is de eerste keer dat ik afzak naar Aarschot in de winter/herfst.
Zou het mogelijk zijn om zaterdagavond nog een update te geven van de staat van het parcours?
alvast bedankt!
Zou het mogelijk zijn om zaterdagavond nog een update te geven van de staat van het parcours?
alvast bedankt!
-
plextor10000
- Mountainbiker
TT Aarschot
Post by plextor10000 »
Ik MTB meestal zo rond Helmond ( waar ik woon ) en Eindhoven in een straal van 25 km , maar op een gegeven moment wordt het bekend en alles al een keer gehad
Hoe is de tocht in Aarschot ? 1x eerder in Belgie gereden , is qua afstand best te doen vanaf Eindhoven
Hoe ligt het parcour er bij ? Ik had al op de site gekeken, wel lekker was hoogtemeters, in Helmond zijn alleen molshopen als hoogtemeters
Regen of niet, ik ben van de partij
Indien iemand dit leest uit de buurt van helmond , er kunnen 2 fietsen achterop de auto , dus je mag mee
Hoe is de tocht in Aarschot ? 1x eerder in Belgie gereden , is qua afstand best te doen vanaf Eindhoven
Hoe ligt het parcour er bij ? Ik had al op de site gekeken, wel lekker was hoogtemeters, in Helmond zijn alleen molshopen als hoogtemeters
Regen of niet, ik ben van de partij
Indien iemand dit leest uit de buurt van helmond , er kunnen 2 fietsen achterop de auto , dus je mag mee
Re: TT Aarschot
Zie topic van vorig jaar: quasi allemaal goede commentarenplextor10000 wrote:Hoe is de tocht in Aarschot ?
Ik ben zelf van rond Aalst en rij dus ook heel weinig in Aarschot, maar vorig jaar heb ik dit tochtje aangeduid als "volgend jaar absoluut weer te rijden".
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Ja maar Beny, punten kunnen belangrijk zijn. Had ik geweten dat er te Castelbuono geen punten te rapen waren voor de VWB, dan was ik er ook niet gaan rijden (gaan stappen ?)Beny wrote:punten vwb of wbv of superbiker of net niet
ga toch gewoon rijden waar jij het leuk vindt
voor een puntje meer ga ik mijne leuke zondagvoormiddag toertocht toch niet opofferen
De groeve waarvan je spreekt zit alleen in de toer van de 60km. Rustig aan starten, revanchke pakken in de groeve en dan voor de rest genieten ( als het gelukt is hé). SuccesHaaike wrote:Vraagje: het stuk aan de Turfputten (bij de Extreme Bar ofzo), zit dat er dit jaar ook weer in? En in welke afstanden?
De groeve waarvan je spreekt zit alleen in de toer van de 60km. Rustig aan starten, revanchke pakken in de groeve en dan voor de rest genieten ( als het gelukt is hé). SuccesHaaike wrote:Vraagje: het stuk aan de Turfputten (bij de Extreme Bar ofzo), zit dat er dit jaar ook weer in? En in welke afstanden?
Indien ik de mogelijkheid heb zaterdagavond zal ik een update plaatsen na onze afpijling. Parcours kan wel redelijk wat water verwerken, de zandbergen in Langdorp zijn nu zeker beter te berijden. Alles heeft zijn voor- en nadelen.theodoorke wrote:Hoe ligt het parcour erbij???
alvast bedankt!