Zo 24/10/2010 Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Windklievers
Mountainbiker

Post by Windklievers »

Op bepaalde plaatsen kan het modderig zijn, maar is niet iedere mountainbiker daar fan van?!
Voor alle duidelijkheid, dit is een rit voor iedere sportliefhebber (ook diegene die maar 10 per uur willen rijden) die houdt van een gezellige voormiddag mountainbiken in de bossen en achteraf nog te kunnen genieten van een lekkere trappist..
Loser Killer
Mountainbiker

Post by Loser Killer »

Aan al die mannen met hun gemiddelden om van te duizelen. Kom om 8.30 naar de start en laat maar eens zien hoe goed jullie wel zijn. Ik train al jaren met Wellens en co en die mannen mogen blij zijn dat jullie geen profs zijn want na 2 toeren zouden jullie hen dubbelen. Welke stoefer heeft het lef om mij eraf te rijden?
ridleytiger
Mountainbiker

Post by ridleytiger »

ik zal er zijn :-D
modder of niet, den deze gaat eens zien of zijn slechte benen in meerle zijn gebleven of dat ze er nog aan hangen :wink:
KWBiker
Mountainbiker

Post by KWBiker »

Goed idee om om 8u 30 aan de start te zijn, dan weet de rest wanneer ze moeten vertrekken.

Maak er een gezellige tocht van !
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

briezer wrote:
trel wrote:Vorig jaar was het ook mijn snelste rit 28,3.En maak u niks wijs,in de koers ben je met die snelheid niks.2weken geleden Bart Wellens eens tegen gekomen en ik stond precies stil. :oops: Terwijl zijn benen zo dik zijn als mijn armen.Die mannen zouden daar 38 gem. halen.
Het is gewoon een snel parcour
Mja 38gem...
Zondag in Aigle sprak men over een snelle veldrit.
Parcours was ongeveer 2.7km lang (http://www.cyclocrossaigle.com/parcours.html), in totaal 11 ronden, das dus 29.7km.
Winnaar Stybar doet da in 1hr 4 min. Dat is dan goed voor 27.8 gem. #-o
=D>
+1

sommige kilometrikskes staan goe verkeerd.
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Loser Killer wrote:Aan al die mannen met hun gemiddelden om van te duizelen. Kom om 8.30 naar de start en laat maar eens zien hoe goed jullie wel zijn. Ik train al jaren met Wellens en co en die mannen mogen blij zijn dat jullie geen profs zijn want na 2 toeren zouden jullie hen dubbelen. Welke stoefer heeft het lef om mij eraf te rijden?
Zijde gij de maat van den drik,die vorige week mee gefietst heeft in Kapellen?
ridleytiger
Mountainbiker

Post by ridleytiger »

KWBiker wrote:Goed idee om om 8u 30 aan de start te zijn, dan weet de rest wanneer ze moeten vertrekken.

Maak er een gezellige tocht van !
ja, na 8.30u of ze rijden dan in de weg :-D
black bulls
Mountainbiker

Post by black bulls »

Ik zal er zijn om 8u30, smeert jullie beentjes maar in :lol:
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

der mag toch niet te veel regen meer vallen ,of ge kunt die 28 avs op uwen buik schrijven,
moet wel zeggen dat die gemiddeldes haalbaar zijn !!!
ik heb vorig jaar met goei benen de volledige bloso Lilse bergen rood ,blauw en groen met een avs van 27,2 kunnen afleggen .
deze toer is bij droog weer echt wel een snelle omloop ,
morgen der nog eens een lap op geven se'
briezer
Mountainbiker

Post by briezer »

pannekoek wrote:ik heb vorig jaar met goei benen de volledige bloso Lilse bergen rood ,blauw en groen met een avs van 27,2 kunnen afleggen .
En da veur ne "Pannekoek" :lol:
Post Reply