Juist nog een mail gehad met het bericht dat de toer er perfect bij ligt.
En het parcours kan wel wat water hebben, dus van dat beetje regen dat er nu valt moeten we geen bang hebben .
En ik zal klaar staan met mijn hogedrukreiniger bij jullie aankomst.
Morgen laatste voorbereidingen en zondag staan we klaar om jullie te ontvangen in pulle.
Zo 07/11/2010 Pulle / Zandhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den toerist
- Mountainbiker
-
gierke guy
- Mountainbiker
Post by gierke guy »
Waar zijn de pidpa bossen ?cheeseman wrote:WBC WIJNEGEM komt ook met z'n harde kern mtb'ers
Normaal gaan we naar Ham.
Maar er is zaterdag een biertoer voorzien in Brussel.
En ik weet niet hoe en wanneer we daar van gaan terug zijn .
Maar ik zal en wil gaan fietsen dus.
Ham of Pulle
Ik heb gezien dat hij op breugelhut passeert.
En dat is maar 2km van bij mijn voordeur.
Alles hangt van het weer en de ............. af???
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
De pidpa bossen zijn in grobbendonk.
Als je die niet kent zou ik die toch eerst komen verkennnen ipv in ham te gaan rijden.
Zo leer je je eigen streek nog wat beter kennen.
Groeten, ivan
Als je die niet kent zou ik die toch eerst komen verkennnen ipv in ham te gaan rijden.
Zo leer je je eigen streek nog wat beter kennen.
Groeten, ivan
- bike smurf
- Mountainbiker
Post by bike smurf »
op de link naar gpsies zag ik bij het hoogteprofiel een klim na zo'n 15km naar 200m?! Ik wist niet dat er in de Kempen nen bult van 200m hoog ligt?!
Da zal zeker veel zand gekost hebben... maar ik vind het een tof initiatief ze manne! Kan ni wachten om dien berg te zien!

- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Hoe is het met het parcours ?
Vandaag in Mol gaan mtben wat één grote modderpoel was na de regen van deze nacht. Hopelijk houden ze het nu even droog hierboven zodat de boel toch een beetje kan opdrogen ...
Vandaag in Mol gaan mtben wat één grote modderpoel was na de regen van deze nacht. Hopelijk houden ze het nu even droog hierboven zodat de boel toch een beetje kan opdrogen ...
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
om 08.00u bij slootmans fietsen staat op de site.IVO00700 wrote:Waar en hoe laat vertrekken de mannen van MTB Vorselaar?
Deze namiddag een groot gedeelte van toer afgelegd, vanaf Vorselaar volgt er een lange vervelende dreef ( van die zuigende zavel)richting crossterrein Breugelhut eens daar gepasseerd krijg je met de regelmaat van een klok om de enkele km's een afwisseling van verhard en onverhard dat er toch wel droog en snel bijligt. Dus zonder regen een vrij snel parcours te verwachten. De spuitstand zal niet veel werk hebben denk ik.