Zo 12/09/2010 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Wat een k*tweer en wat een k*tmodder. Had mijn zomerbanden nog opliggen en da ging voor geen meter. Samen met nys gestart, maar hij zei of deed eigenlijk niks speciaals, niet dat dat moest natuurlijk. Remblokjes op en dan maar naar start gereden. Bevoorrading was wel heel lekker, met smakelijke drankjes. Van pannenkoeken heb ik wel niet veel gezien...ook spijtig dat er geen bewaakte fietsstalling was, zou eigenlijk overal moeten zijn vind ik.
Last edited by Kraura on Sun 12 Sep 2010 12:50, edited 1 time in total.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

leuke toer!! Enig minpunt alleen 'inbev" brol op den apres bike.. (Leffe en dergelijke) Kan toch niet zo moeilijk zijn ook eens een paar goede bieren op de kaart te zetten? :-)
Trouwens die mannen van de pannenkoekenbak dronken zelf wel lekker bier!!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

ja mannen,wat een kl*** weer #-o
Had er goesting in,maar het weer besliste er anders over en ik en mijn chaufeur hebben ge smst dat we bleven liggen (de regen kletterde tegen het raam en den deze draaide zich nog eens om :lol: )
Hopenlijk is dit een van de weinige slechte weekends en beloven ze de volgende weekenden beter weer [-o<
velooke
Mountainbiker

goe weer vandaag

Post by velooke »

tja da weer e tis nog al eens ne spelbreker maar allee ik vond den toer geslaagd ondanks dat ik nat was tot op mijn vel.
den après was ok vooral de pannekoeken.
en inderdaad de nys was van de partij ik zen hem voorbij gerold tijdens mijne val :-D
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

devil biker wrote:ja mannen,wat een kl*** weer #-o
Had er goesting in,maar het weer besliste er anders over en ik en mijn chaufeur hebben ge smst dat we bleven liggen (de regen kletterde tegen het raam en den deze draaide zich nog eens om :lol: )
Hopenlijk is dit een van de weinige slechte weekends en beloven ze de volgende weekenden beter weer [-o<
welke regen in theux geen drup gezien :bounce:
bikerwalt
Mountainbiker

Post by bikerwalt »

De eerste 10km hebben we het nog droog gehad, we wilde de 62 km maar tijdens de eerste bevoorrading beslist om de 40km te doen.
met zo'n weer bah. wel smakelijk die pannenkoeken. =D>.
Van Lommel Cycling.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

bikerwalt wrote:De eerste 10km hebben we het nog droog gehad, we wilde de 62 km maar tijdens de eerste bevoorrading beslist om de 40km te doen.
met zo'n weer bah. wel smakelijk die pannenkoeken. =D>.
Van Lommel Cycling.
toch nog dappere clubleden dan :lol:
nu 15u10 en de zon komt er hier door #-o
bike-lover
Mountainbiker

Post by bike-lover »

cube biker ;-) wrote:
Helmut B wrote:Ik zou deze ook willen rijden, maar vind er hier op het forum weinig tot geen info over.

Iemand die deze toch al gereden heeft?
http://www.svennysmarathon.be
ik vind het wel raar dat ge op deze site leest dat de inschrijving 3€ is en dat ge ter plaatse 4€ moet betalen en den apres 2€voor een plastieken potteke koffie dat vind ik ook wel overdreven
Wouter.u
Mountainbiker

Post by Wouter.u »

Tocht was goed uitgepijld. goede bevoorrading. Spijtig dat er geen douches bij de deur waren en dat er geen bewaakte fietsenstalling was. Zoveel kapitaal onbewaakt buiten laten staan vind ik niet kunnen.

Lokatie was minder geschikt om dit event in te richten. ( toi-toi wc's, douches op 1km in sporthal)
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

ja watte , wat is nat ...
op zich plezante toer , maaaaar

als ge de 82 km , rijd en ge zijt om half 1 binnen , snel douche , tijdens de tombola ...(blijkbaar nadien moest iedereen eruit ..??)
komt ge in de tent waar ge nog mej moeite iets te drinke krijgt . #-o ...1u15
jongens , stopt dan mee ne marathon he ...
er waren er nog vele achter mij en t gefoeter was ni min ...die konde zelfs nimmer douche .... [-X bordjes waren al weg ... zeker met dit weer moet ge ze in de watte leggen
1 ne leffe en toen was de bank waar k op zat ook al weg
als t alleen voor de cente, of profs is , jammer dan ....maar geen 3e voor mij ...
grimberge in die taverne was lekkerder , mej nootjes :drunk:
deze is geen aanrader voor marathonrijders bij slecht weer ....
Post Reply