juist aantal deelnemers ? Niet verschieten hé!
190 op de 65km; 150 op de 40km en 36 op de 25km.
Totaal 376 mountainbikers!
Blijkbaar geven de meesten voorkeur aan een makkelijke tocht zoals Kruishoutem, want erg veel organisaties stonden niet op de kalender.
Meer reclame maken? Onze tochten staan op elke kalender met stip vermeld. De reacties zijn al jaren erg positief. En toch zo weinig deelnemers...
Wij gaan ons eens bezinnen of deze tocht nog de moeite loont om te organiseren. Het zou jammer zijn voor de tevreden deelnemers die graag volgend jaar zouden terugkomen. Alleen daarvoor al zouden wij willen verder doen.
Maar gezien de arbeid en de tijd dat er wordt aan besteed, rijzen er twijfels bij de medewerkers.
Maar onze 'Brakelse Bossen ' voor 2 oktober, die wel degelijk op de kalender staat, daar blijven we werk van maken.
Za 04/09/2010 Erwetegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Staat toch niet op de kalender van het forum ze ; zie nu enkel 'kasterlee,moerbeke,beveren-leie en de haan' staan op zaterdag 2 oktober ..quicky wrote:
Maar onze 'Brakelse Bossen ' voor 2 oktober, die wel degelijk op de kalender staat, daar blijven we werk van maken.
Wij zijn met ons 6 zessen vertrokken om 13u.Inderdaad niet veel volk gezien maar dat kon de pret niet drukken, we zijn er dan ook flink ingevlogen.
Pittig ritje met constant op en af. Ik dacht dat ik na 65 km aan 1.000 hm ben gekomen. De Foreest beklimming was aan de makkelijkste kant
Dankzij het lekkere weer nog kunnen genieten in de zon van een biertje na de rit.
Hela, tochtje zeker blijven organiseren!!! Alleen de echte bikers komen hier op af waarschijnlijk
Die 65 km is echt ideaal voor diegenen die houden van een pittig parcours!!
Pittig ritje met constant op en af. Ik dacht dat ik na 65 km aan 1.000 hm ben gekomen. De Foreest beklimming was aan de makkelijkste kant
Dankzij het lekkere weer nog kunnen genieten in de zon van een biertje na de rit.
Hela, tochtje zeker blijven organiseren!!! Alleen de echte bikers komen hier op af waarschijnlijk
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Niet stoppen met deze mooie tocht mannen, de 65km was zéér mooi en zwaar.
Zal wat reklame maken voor volgend jaar ist goed??
Zal wat reklame maken voor volgend jaar ist goed??
Tegen 11u30 vertrokken met als eerste plan om de 40km te doen, maar na een blik op de kaart beslist om aan de eerste twee splitsingen de 25km te nemen om dan bij de twee splitsingen 40-65 eerst de 40 en dan 65 te kiezen, zodat ik toch de lus naar Forreest had. Aan de laatste splitsing heb ik dan weer de 25km genomen, zodat ik toch met een mooie 53km toekwam. Was een heel mooie rit, goede uitpijling, goede bevoorrading, alles er op en eraan. Die klim op de flank van de Berendries op het einde was nog eens alles er uit halen wat er nog in zat (en dat was niet veel meer na de zware lus van de 65km
); eerste keer dat ik dat klimmetje deed en toch wel verschoten van de steilte ervan (zeker omdat het in het parcours van de 25km zat).
Geen last gehad van de wandelaars, maar zoals gezegd, met wat wederzijds respect lukt dat allemaal wel. Ik vond het juist goed dat ze in de tegenovergestelde richting wandelden, zo zie je mekaar toch al aankomen.
Zeker tot volgend jaar (vtt of cyclo; beiden zijn absoluut de moeite waard) en ook al zeker tot op 2 oktober, een van de mooiste wintertochten!
Geen last gehad van de wandelaars, maar zoals gezegd, met wat wederzijds respect lukt dat allemaal wel. Ik vond het juist goed dat ze in de tegenovergestelde richting wandelden, zo zie je mekaar toch al aankomen.
Zeker tot volgend jaar (vtt of cyclo; beiden zijn absoluut de moeite waard) en ook al zeker tot op 2 oktober, een van de mooiste wintertochten!