preventie tegen 't mijnenveldcyclebot wrote:uiercreme, is dat ter preventie of gebruik je dat pas als je hol al tot een mijnenveld verworden is.
Irritatie zitvlak
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- Serge R
- Mountainbiker
- Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Zelf nog geen ervaring mee, maar naar wat ik al gehoord heb zou dit een wondermiddel zijn.
http://www.okolestuff.com/Okole_Stuff/Home.html
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik gebruik (nog) niks, want mijn zitvlak is zo hard als een oude speklap geworden
Doch wil ik niet zeggen dat deze en andere zalf een maat voor niets is, want met de lange fietsen sessie heb ik soms last hé.
Doch wil ik niet zeggen dat deze en andere zalf een maat voor niets is, want met de lange fietsen sessie heb ik soms last hé.
- _Nico_
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)
Met mijn (club)koersbroek van Jartazi had ik al naadproblemen na een 7-tal maanden. Bijna elke rit eindigde in een kalvarietocht, waarbij ik nauwelijks nog in het zadel kon blijven zitten. Zo erg dat ik bijna snijwonden leek te hebben op 't zitvlak en ik nauwelijks nog op een stoel kon gaan zitten, massa's uiercrème hielp nauwelijks. Nu gewoon een oudere koersbroek (van Giordana) genomen + uiercrème en alle irritatie is voorbij
Voor mij geen Jartazi meer
Voor mij geen Jartazi meer