seg guyz, als ik in 2x9 setup rij kan ik dan de xx voorderrie gebruiken samen met de x.0 gripshifters ?
@swannie dus 12/32 achteraan niet aan te raden ??? vooraan dan 38/26 rekening houdend met het bereik van de x9 derrie
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Depends aan uw vertanding vooraan.Chimaera wrote:seg guyz, als ik in 2x9 setup rij kan ik dan de xx voorderrie gebruiken samen met de x.0 gripshifters ?
XX vooraan is compatible met gripshift, zelfs Naef rijdt zo.
@swannie dus 12/32 achteraan niet aan te raden ??? vooraan dan 38/26 rekening houdend met het bereik van de x9 derrie
Op ne 26 incher rijd ik vooraan 26/36 en achter 11-32.
36-11 is overal snel genoeg, ook op lange afdalingen waar ge moet bijtrappen en 26-32 is kort genoeg om beestig te klimmen.
Als ge gaat ww'en, moet ge alle overbodige troep wegsmijten en dan is uwen drivetrain een goed begin.
Als de profs me hun dikke benen met ne 39 als grote plateau rijden, wa doen de gasten hier dan met 42 en 44 plateau's????
Denken da ge da nodig hebt, is nog wa anders dan da gebruiken eh, op mijne 29" koers ik met ne 32t vanvoor, er is al veel mee gelachen, mor slechts weinig zijn erover gekomen op topsnelheid.....maw, da lachen stopt vroeg of laat wel.
1.8 banden zuigen nog harder dan een Poolse kuisvrouw.
Hier staat ook nog zo een met 42/29 (http://www.hilset.be/info.htm). Is dat eigelijk niet veel te groot? Ik rij nog met traditioneel 3 van voor (wss 44/32/22) en ik gebruik vooral mijn 32, soms de 22 (bij echt steile kuitenbijters) en de 44 nooit.
Ik ben ook grote fan van m'n X9-voorderrie.Swannie wrote:Dien X.9 werkt wel super!
Vind die persoonlijk veel beter werken dan m'n XT(R) voorderrie's op m'n ander mtb's.
Ik moet nog maar aan schakelen denken en 't is al gebeurd
En dat al 6000 km lang, zonder nog maar iets te moeten bijregelen.
Dus zeker niks mis met dat ding.
Idem bij mij. Zit nu rond de 1200 km met de X.9 en schakelt perfect. Je moet nauwelijks moeite doen om op te schakelen...El Baelos wrote:Ik ben ook grote fan van m'n X9-voorderrie.Swannie wrote:Dien X.9 werkt wel super!
Vind die persoonlijk veel beter werken dan m'n XT(R) voorderrie's op m'n ander mtb's.
Ik moet nog maar aan schakelen denken en 't is al gebeurd.
En dat al 6000 km lang, zonder nog maar iets te moeten bijregelen.
Dus zeker niks mis met dat ding.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Chimaera wrote:het gaat er niet om of er problemen zijn met de X9 zenne, het is hier vooral een gewichtskwestie. Ik kan echter geen xtr gebruiken (zonder aanpassingen) daar den dualpull arm in de weg zit op een dw flux.
daarmee mijn vraag naar de xx voorderrie - 2X9 - X0 gripshifters setup
Typ ik transparant mss???
De profs rijdens zelfs zo rond, rechts triggers, links gripshift in combi met XX.