Leuk, dan kan ik vlot onder de 8kgYalta-cruiser wrote:Mooie bike, zonder meer...
Maar als ik bij geax naar die white edition banden ga kijken staat daarnaast...: White Collection TNT AM - 780g
Sticky Soft Comp.
2 banden is al 1.5kg...
scale teamedition
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
Yalta-cruiser
- Mountainbiker
Post by Yalta-cruiser »
Al gezegd Vw, knappe fiets zonder meer.
Enkel oppassen dat je maten en gewichten wel kloppen.
Is hier een tijdje geleden een topic uit de hand gelopen.
Ik neem aan dat hij licht is, maar rond de 8kg is wel heel licht met je onderdelen (maar mss niet onmogelijk).
Knappe bike, succes in 't bos ermee.
Enkel oppassen dat je maten en gewichten wel kloppen.
Is hier een tijdje geleden een topic uit de hand gelopen.
Ik neem aan dat hij licht is, maar rond de 8kg is wel heel licht met je onderdelen (maar mss niet onmogelijk).
Knappe bike, succes in 't bos ermee.
Ik ben ook niet zo voor witte banden, 't is een mode verschijnsel, een mens is een kudde dier en iedereen wil nu witte banden
Les Cimes de Waimes was nu ook gene plak modder zoals we in de Vlaamse Ardennen hebben. Het vuil spoot er zeer gemakkelijk af, terwijl na een ritje Vlaamse ardennen serieus moogt schrobben om het eraf te krijgen.
Soit, 'k heb al moeite om mijn zadel en handvatten wit te houden
Voor de rest prachtige bike!
Les Cimes de Waimes was nu ook gene plak modder zoals we in de Vlaamse Ardennen hebben. Het vuil spoot er zeer gemakkelijk af, terwijl na een ritje Vlaamse ardennen serieus moogt schrobben om het eraf te krijgen.
Soit, 'k heb al moeite om mijn zadel en handvatten wit te houden
Voor de rest prachtige bike!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- looneycooney
- Mountainbiker