Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

[quote="wawa"]@meester Biek: 72 km was er vorig jaar al!
Voor deze streek vind ik 'onze 72' persoonlijk heel mooi met enkele mooie offroadstukken. Er wordt niet ' bijgesleurd om bij te sleuren 'als je begrijpt wat ik wil zeggen.

Oké, ben al overtuigd, count me in voor de 72.
Tot ton ...
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

@ traxer
We hebben deze nog gereden met gemiddelden die bij
- een start om 8u
- een ritje van 72,5 km
- een leffe (2 in uw geval)
- vertrek naar huis 11u30
Aankomst thuis om 11u57 opleveren 8)
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

@sliekske:
zoals hij er nu bijligt ( = heel droog): record nog scherper stellen;
m.a.w. 3 leffes en om 11.30 uur thuis...??
gerbiker
Mountainbiker

Post by gerbiker »

Dit is een voorbeeld voor vele organisatoren, zelf uit de streek en beste tocht van héél het jaar in deze streek.... =D> =D> =D>
guust
Mountainbiker

Post by guust »

ik zal er normaal gezien ook bij zijn, hopelijk op mijn nieuwe bolide.Is inderdaad een prachtige rit en zeer goede organisatie.

Tot tons
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Vorig jaar de 72 gereden, was mooie tocht, zeker een aanrader. Dit jaar zeker opnieuw aanwezig.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Lotenhulle begint met rasse schreden te naderen en bij hoogtijd voor de laatste vraagjes.....

Kan je eventueel iets vroeger starten of moeten we door de privébossen wachten tot 8u???

Kan er nog eens een omschrijving gegeven worden van de mooie off-roadstukken wat de 72 km betreft.In jullie termen "de WAW,lekker stuk" stroken....

Voorts zal ik er zijn tegen 7u30 en wachten op enkele forummers ....(Traxer,Sliekske,.......)
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

altijd een toffe rit in mijn streek, een aanrader. Het zal de eerste keer zijn dat ik de 50 rij, vorige jaren maar de 30 gedaan. Naar waar gaat de 50 juist?
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

@veeteeteetje:
als trouwe klant kan jij iets vroeger starten met traxer & Co.
Ik verwittig de mannen van de inschrijving dat ze beginnen om kwart voor acht. Is dit goed??
Onze mooie WAWstukken zijn: "Poekepark", Bos '"Veronika's kruis", "Markettebos", "Bellembos" en enkele leuke paadjes en/of singlestroken die niet echt een naam hebben.
Het mag trouwens al een beetje regenen.. als het zaterdag maar goed weer is. Op verscheidene plaatsen hebben we zelfs met de grasmachine gemaaid zodat er een mooi pad ligt... Verwacht je maar aan de bordjes "Pas gemaaid voor jou.." Tot zaterdag!!

@Gobeyntje.. De tocht verloopt via Lo naar Hansbeke over Bellem terug naar Lo. De 73 gaat verder richting Merendree, Landegem en Lovendegem waarin enkel mooie offroadstukken zijn die de moeite waard zijn. Gezien de gunstige elementen ( goed weer, perfect berijdbaar, ..) raad ik je aan om de 73 te proberen..??
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

@ wawa; heb je aub een phpBB url voor een afbeelding van jullie affiche? wil wat extra reclame maken bij de Herders

Ik zal dit jaar ook opnieuw aanwezig zijn al ware het 13kg lichter of de editie van vorig jaar :oops: =D> deze keer voor de volle 72km
Post Reply