3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
DE uitdaging....om dat uit te rijden, sfeer van da soort koersen is ne goeie motivator. Mor wss durfde nie?MT Bollie wrote:Geef mij 1 goeie reden om in te schrijven voor de solo (als amateur mtb'er ... dus nie getraind op de lange afstand) !!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Beetje respect veur mijn Fiatje eh...gettah wrote:Het parcours loopt grotendeels door het bos van " Den Baron " en da's privé !
Er moeten wel nog wa stukken wild gras afgedaan worden, ge moogt altijd afkomen met uwen bosmaaier![]()
G.
Enfin jah, verkennen, op 4h solo zal ik da wel kennen zeker tegen 't eind van de koers...
nee das 't kattemeuterbos en ook privéS-Biker Gino wrote:Ik ga zien of ik nog een paar gasten vind om een teamke te vormen want solo lijkt de concurrentie![]()
![]()
en khem (nog) gene vlo me grOOOOte wielen hé Perro
Het bos van den baron is dat aan den overkant van het kanaal (zemst bos) met dat vernieuwde kasteel in ?
Een scheervlucht erover maken zal niet helpen zekers om t hoge gras weg te maaien, anders graag![]()
![]()
![]()
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
zjust ja, t kattemeutersbos daar vliegen we altijd over als we Grimbergen binnen vliegen... ma ja ge weet nooit da da in de volksmond het bos van den baron genoemd wordt hé, 't is dus da ander bos aan de rand van humbeek dan ??? (niet het aangelegd verzamelde hoopje struiken op het vroegere gedeelte vliegveld mag ik hopen???)
Anyway ik kom toch af lijkt mij alleen al voor den ambiance tof

Anyway ik kom toch af lijkt mij alleen al voor den ambiance tof
- gettah
- Mountainbiker
Het bos van " Den Baron " is tamelijk groot !
Een klein stukje is toegankelijk voor het publiek en wij kombineren dat met een groot stuk door het privé domein. kijk eens op Googel eurth, dan zult ge wel zien, het loopt van tegen de brug van Humbeek tot aan de sluis van Zemst.
Btw. Er heeft vorig jaar ne gast ( broer van ne Sasbiker ) voor de lol meegedaan als solorijder en hij heeft da goed gedaan want hij was zeker niet de laatste !
Er komen natuurlijk ook mannen die het serieuser opnemen, gelijk MTB Cyber 12 met 3 ploegen ( vorig jaar met Geert Wellens ) en een ploeg met oa. Wim Tollenaere. Vorige editie was er ook volk van MTB Dream Team en Bike Team Meerhout die onze top 3 volledig maakten.
Maar het is vooral een leuke sfeer en wij proberen u en uw supporters een leuke middag te geven !
G.
Een klein stukje is toegankelijk voor het publiek en wij kombineren dat met een groot stuk door het privé domein. kijk eens op Googel eurth, dan zult ge wel zien, het loopt van tegen de brug van Humbeek tot aan de sluis van Zemst.
Btw. Er heeft vorig jaar ne gast ( broer van ne Sasbiker ) voor de lol meegedaan als solorijder en hij heeft da goed gedaan want hij was zeker niet de laatste !
Er komen natuurlijk ook mannen die het serieuser opnemen, gelijk MTB Cyber 12 met 3 ploegen ( vorig jaar met Geert Wellens ) en een ploeg met oa. Wim Tollenaere. Vorige editie was er ook volk van MTB Dream Team en Bike Team Meerhout die onze top 3 volledig maakten.
Maar het is vooral een leuke sfeer en wij proberen u en uw supporters een leuke middag te geven !
G.
Er zit wat van alles in maar vooral bos en her en der een meer technischer stuk, natuurlijk of door ons uitgedoktert en nen zandbakEl Baelos wrote:Ik zou dit misschien ook wel eens willen proberen, als solo dan...
Ik ben veel te veel een diesel voor XC of snelle aflossingen, maar 4u solo lijkt al meer op een marathon en moet dus wel haalbaar zijn...
Al zal ik sowieso ergens achterin eindigen, dat weet ik al.
Technisch parcours hier?