Zo 11/04/2010 Olne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

skin wrote:
singletrack wrote:was inderdaad een heel mooie tocht. heb er echt van genoten. Hetgeen me verschrikkelijk stoorde waren de weggegooide lege blikjes aquarius in de berm na de laatste bevoorrading. Wat een bende idiote ezels die dit doen...
Steek dat toch gewoon effe in je shirt, jas, of rugzak en gooi het aan de aankomst in een vuilbak. Op die manier zien de buurtbewoners, gemeentebesturen, en organisatoren ons volgend ook nog graag terugkomen, in plaats van onze eigen ruiten op deze manier in te gooien!!
vond dat ook moesten ze boete op geven
Toen wij aan de bevoorrading stonden hebben we ook zo'n PROF gezien :
blikje aannemen, 2 slokjes en pardoef op de grond smijten.
Mijn maat heeft dat blikje dan maar van straat gehaald en 2 meter verder in het vangnet gesmeten. Maar ja, hij zal wel voor den eerste prijs aan trijden geweest zijn zeker #-o
erwin74
Mountainbiker

Post by erwin74 »

Prachtige tocht, de 50 km bleek wel 59 km te zijn (1485hm) maar heb mij rot geamuseerd. niet gevallen [-o< . Bevooradingen naar mijn bescheiden mening wel ok. Ik ga zeker terug!!!
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Gisteren ook genoten in Olne! Uitdagend parcours, bij momenten lekker steil bergaf en over de dikke keien omhoog. Plan was de 55 te doen, het zijn er uiteindelijk 37 geworden. Mijne bikemaat zijn gezicht bij de eerste bevoorrading op km15 sprak boekdelen :wink: en gekozen voor de donkere Ciney en lekkere braadworst ipv extra kilo/hoogtemeters. Op de 37km toch ook al een dikke 1000 hoogtemeters verorberd.

Ook de onfortuinlijke biker onder dekentje zien liggen bij 1 van de technische afdalingen. Ambulance was er al bij, het zag er niet goed uit, hoop dat hij snel terug op zijn bike mag zitten!
beef-cake
Mountainbiker

Post by beef-cake »

Een 'beestig' en lastige parcours, met snelle afdalingen en lange beklimmingen. Zeker de moeite waard, ook voor beginners en gevorderden. Een paar gevaarlijke en steile afdalingen (voorafgaand door een bord 'danger')is ook niet te vermijden ! Achteraf wat pain saucisse (braadworsten op barbecue) en een lokale biertje maakten ons dag goed. Zeker een aanrader als je van adrenaline en sensatie houdt !!!
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

@ Jokke: volledig mee eens. Ik vind bergaf te voet meestal gevaarlijker dan op de MTB. Beter tegen aangepaste snelheid dus.
Jeffry
Mountainbiker

Autosleutels gevonden in Olne Spa Olne

Post by Jeffry »

Beste bikers,

Na het chrono van Olne Spa Olne heb ik dinsdag nog eens genoten van het prachtige rit van 70km.
Daar vond ik een autosleutel van AXA.
Je kan me altijd bereiken op mijn gsm: 0495/821510.

Mvg, Jeffry
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

stevo de slowbiker wrote: veel bloed kin open, onder zijn oog wonde en een flinke hersenschudding. Denk zelf dat fons beelden heeft want hij kwam juist al filmend door.
Ja ik kwam er langs. Is te zien op "filmke deel 4"
Post Reply