Ma 05/04/2010 Zillebeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
clubje
Mountainbiker

Post by clubje »

timo wrote: inderdaad het is geen kritiek dat je heeft maar zelf al eens een tour tocht organiseerd?
nee, maar ik mag toch zeggen wat bedenkingen waren bij het parcours? Maar ik besef maar al te goed dat het moeilijk is om toelating te krijgen. Erg spijtig, 1 of 2 keer per jaar zou toch moeten lukken, maar als de politiek niet mee wil is er weinig aan te doen ja. Dan maar blijven illegaal erdoor rijden :oops:
timo
Mountainbiker

Post by timo »

we gaan blijven proberen te om toelating te krijgen wat nie gemakkelijk zal zijn want zal wel altijd ergens een bloem of een plant in bloei staan maar we geven de hoop niet op morgen nog laatste verkenning verslag volgt
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

clubje wrote:Als ik zo het parcours bekijk is het eerste deel quasi hetzelfde als het groene bloso-parcours, en het tweede gedeelte gaat vooral NAAST de groene bossen, en niet erdoor?

Ik wil niet negatief zijn hoor, dat was gewoon het eerste wat in me opkwam toen ik het parcours zag.

Uit de palingbeek valt toch meer te halen dan gewoon voor de zoveelste keer over die kasseistrook te rijden?
Kasseistrook zit er niet in en ik daag je uit, als je een gemiddelde haalt van 23 krijg je een pint
leopard
Mountainbiker

Post by leopard »

er zijn 31 onverharde stroken op de 50 km, wat toch zeer goed is.
Iedere strook krijgt een nummer te beginnen met ZONE 31
Val je in panne tussen ZONE 19 en 20 dat moet je dat melden aan de pechdienst zo weten we waar je bent :lol:
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

clubje wrote:
timo wrote: inderdaad het is geen kritiek dat je heeft maar zelf al eens een tour tocht organiseerd?
nee, maar ik mag toch zeggen wat bedenkingen waren bij het parcours? Maar ik besef maar al te goed dat het moeilijk is om toelating te krijgen. Erg spijtig, 1 of 2 keer per jaar zou toch moeten lukken, maar als de politiek niet mee wil is er weinig aan te doen ja. Dan maar blijven illegaal erdoor rijden :oops:
In het voorjaar wordt er meer geweigerd dan in het najaar .De vogeltjes moeten vogelen, nestjes bouwen en broeden .Dat ze dit liefst ongestoord doen zou mij niet verbazen want als ik aan het vo...Jah .
Ilegaal ergens doorcrossen schept alleen maar problemen voor die die het wel goed bedoelen.
En welke organisatie geef je dan wel of geen toegang ?
Moeilijke kwestie's hé !!
choeke
Mountainbiker

Post by choeke »

het is een mooie toer en ja ik kben tegen dek gegaan maar kon er niets aan doen , maar kheb een heerlijke massage gekregen v/d hulpverleners
achteraf ,en min maat aji was ferm jaloers
de fretter
Mountainbiker

Post by de fretter »

[Kasseistrook zit er niet in en ik daag je uit, als je een gemiddelde haalt van 23 krijg je een pint[/quote]

We komen zeker af voor die pint en die barbecueworst.
23 seconden voor een pint moet zeker lukken.:drunk:
Het parcour en de organisatie kennen we al en dat is zeker en vast de verplaatsing waard. Allé tot maandag.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Hmmm... die braadworsten die er al klaarliggen van 23 maart zou ik niet meer riskeren.
Den tocht daarentegen misschien wel... We zien wel
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Ik ga er zijn om 8u voor de 50 km. :bounce:
timo
Mountainbiker

Post by timo »

door omstandigheden is de verkenning vandaag niet door gegaan morgen starten we met uitpijlen dan zullen eens stand van zaken opmaken
Post Reply