Kan de organisatie een idee geven van de staat van het parcour?
En eventueel de hoogtemeters voor de verschillende afstanden.
Zo 18/04/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
- Bumba
- Mountainbiker
MTBHA8 is van Haacht dus organiseren en rijden wij in (en rondom) Haacht (we drinken zelfs Haacht-tongerlo
) , en laten wij de bikers zien dat je ook een mooi parkoers kan bouwen in eigen streek. Dus, hoogtemeters
, daar kan je in Haacht niet echt over spreken. Dit is een vlakke rit en onze polar registreerde 100hm op de lange afstand.
Gisteren hebben we het parkoers nogmaals verkend. Na een weekje drogen is het allemaal veeel beter geworden. Er zitten nog een 2tal moddergevoelige plaatsen in maar het fietske was "normaal" vuil
Op het einde toe is er keuze voor moeilijk / makkelijk. De moeilijke route is mijn persoonlijke voorkeur
maar heeft ook een 50meter moddergevoelige strook.
Gisteren hebben we het parkoers nogmaals verkend. Na een weekje drogen is het allemaal veeel beter geworden. Er zitten nog een 2tal moddergevoelige plaatsen in maar het fietske was "normaal" vuil
Op het einde toe is er keuze voor moeilijk / makkelijk. De moeilijke route is mijn persoonlijke voorkeur
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Is er voor alle afstanden de mogelijkeid om de vettige strook op het einde te vermijden?
Ik heb er vorig jaar serieus gevloekt en er mijn benen op kapot gereden.
Ik heb er vorig jaar serieus gevloekt en er mijn benen op kapot gereden.
Last edited by Mountain JOhler on Mon 12 Apr 2010 11:38, edited 1 time in total.