Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Bosuiltrapper
Mountainbiker

Post by Bosuiltrapper »

Zopas 1 gekocht bij Van Eyck in Dadizele. Mijn vrouw en ik hebben samen de test thuis gedaan. En inderdaad de resultaten van de tests waren ongelooflijk =D> . Ik kon het ook niet geloven, maar toch heb ik het geprobeerd. Nu nog afwachten ofdat het verder nog resultaten zal teweeg brengen. Het schijnt dat de zwarte bandjes bij de producent uitverkocht zijn, maar daar hadden ze deze nog wel. Er zijn verschillende maten verkrijgbaar.
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

Damn der komen steeds meer gebruikers blijft een appart verhaal...... heb er zelf ook 1 en heb er baat bij. De testen al bij een 15 tal personen gedaan maar altijd werkte het....(dus ja zal bij al die 15 personen wel tussen de oren zitten)
khipan
Mountainbiker

Post by khipan »

Mijn man en ik hebben er sinds een 6 tal weken eentje aan. En het maakt toch een verschil in stabiliteit. Sindsdien de grond niet meer van dichtbij gezien. :-D Hebben ze aangekocht bij TS bikes in Liedekerke.
--Jeroen--
Mountainbiker

Post by --Jeroen-- »

Ik kan aan ééntje komen voor 4 dollar uit Verenigd Koninkrijk.
Maar ik weet niet of deze wel echt is, hoe kan ik dat nou achterhalen. :-D

Zijn de bandjes zoals op onderstaande foto echt met zo het logo zeer licht echt? Op de officiele websites zie je het logo in het bandje zo blauw met geel.

Image

Wie heeft er zo ééntje als bovenstaande foto?
Laat maar weten! Thanks
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

Ik heb zo'n rode gewoon bij Van Eyck gekocht en ziet er exact zo uit
_Nico_
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 ('10) / Eddy Merck Easton 7000 Racing ('05) / Diamant ('93)

Post by _Nico_ »

Van iemand zo'n ding geleend en ik moet zeggen dat het echt super goed werkt: sinds ik het draag kan ik met één been de BBQ bedienen! Mijn evenwicht blijft nu ook langer behouden bij het Duvel drinken: nu wordt het pas moeilijk vanaf 6 Duvels ipv 4 ...

:roll: #-o

Kortom:
http://skepp.be/apparatuur/power-balance
http://www.kwakzalverij.nl/1219/Power_b ... jgelovigen
Last edited by _Nico_ on Mon 12 Jul 2010 20:21, edited 1 time in total.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

2 bandejs aandoen, 6 duvels en goed evenwicht is dan een koud kunstje :wink:

er is ooit soortgelijk 'ding' opgedoken jaren terug, een soort bol. dat moest je bij de was doen, en zowaar was de was witter dan wit.
dat uw wasmachine naar de botten ging door het magnetisme was maar bijzaak :lol:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="Michilio"]Ik alvast niet maar het wint aan gebruikers met de dag denk ik. Daarstraks de WC downhill in Leogang gevolgd via freecaster en daar heb ik ook enkele riders met zo'n bandje gezien.[/quote]

of hoe psychologie werkt in de sport
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

--Jeroen-- wrote:Ik kan aan ééntje komen voor 4 dollar uit Verenigd Koninkrijk.
Maar ik weet niet of deze wel echt is, hoe kan ik dat nou achterhalen. :-D

Zijn de bandjes zoals op onderstaande foto echt met zo het logo zeer licht echt? Op de officiele websites zie je het logo in het bandje zo blauw met geel.

Image

Wie heeft er zo ééntje als bovenstaande foto?
Laat maar weten! Thanks
Ik zou opletten met die goedkope dingen. er zijn redelijk wat namaak modellen in omloop. Ken iemand die zo eentje gekocht heeft. Ze zijn zeer goed nagemaakt en je ziet het verschil bijna niet.

Dus opletten met die goedkope aanbiedingen op ebay
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

De namaak ook al gezien het lettertype is kleiner dit is dan ook het enige verschil.
Post Reply