Zo 21/02/2010 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Haussie
Mountainbiker

Post by Haussie »

Schitterende tocht met voor elk wat wils, strand, duinen, aardewegels.... met als afsluiter een veelbelovende tombola (was dat verleden jaar geen prachtige cannondal-mtb als eerste prijs)

Kortom : zondag komen we zeker af, afspraak start om 9u
Willy Sport
Mountainbiker

Post by Willy Sport »

Haussie wrote:Schitterende tocht met voor elk wat wils, strand, duinen, aardewegels.... met als afsluiter een veelbelovende tombola (was dat verleden jaar geen prachtige cannondal-mtb als eerste prijs)

Kortom : zondag komen we zeker af, afspraak start om 9u
Inderdaad, ook dit jaar een gratis tombola met voor 7.500€ aan naturaprijzen + een cannondale mtb !!! #-o
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Vanaf hoe laat mag er gestart worden?
Zoals telkens pas vanaf 8h30 omwille van "hoog water" of kan er iets vroeger aangezet worden?
Kwestie dat ik vroeg moet thuis zijn :wink:
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

komt david ook een rondtje rijden?
Willy Sport
Mountainbiker

Post by Willy Sport »

uncle sam wrote:Vanaf hoe laat mag er gestart worden?
Zoals telkens pas vanaf 8h30 omwille van "hoog water" of kan er iets vroeger aangezet worden?
Kwestie dat ik vroeg moet thuis zijn :wink:
Ook dit jaar kan er maar gestart worden om 8.30 u. gezien mijn medewerkers pas op de baan zijn om 6.45 u. voor de controle van alle pijlen. Als organisator voel ik mij verantwoordelijk dat alles ok is wanneer de eerste vertrekt ! Als ik een telefoontje krijg van de medewerkers om 8.15 u. dat alles ok is, dan heb ik geen probleem om iets vroeger te starten. Hopende op uw begrip.
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Zoals gewoonlijk zal Duinenpiepertje ook weer van de partij zijn. Hopelijk geen lekke band zoals in Nieuwpoort.

Greetz

Duinenpiepertje
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

We proberen met enkele Kodo's van de partij te zijn. Na een pittig toertje in Dikkebus op zaterdag, is dit vlakkere ( alhoewel niet te onderschatten) parkoers ook een van mijn favorieten. Verleden jaar mij kostelijk geamuseerd dus dit jaar hopelijk van 't zelfde
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Samen met een grote chouffebende rij ik zondag deze mooie TT . Er zitten veel mooie stukken in tussen de panne en kosijde. Ik dacht dat er ook een stukje van het parcours van het cyclocross parcours inzat .
Kan het zijn dat jullie "onze favoriete sportdrank" serveren tijdens de après ? :drunk: :drunk: :drunk:
Als de duinen erbij liggen als afgelopen zondag, zal t vlammen worden.
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Kom zeker af heb reeds deze winteral nog een paar van die kust VTTs gereden en ze waren zeker de moeite. =D> tis eens wat anders de kust vol fietsers dan de kust vol schoon vrouwkes. :drunk:
Gio.
Mountainbiker

Post by Gio. »

Zou het mogelijk zijn om met strandbanden te rijden of is het niet aan te raden?
Post Reply