Schitterende tocht met voor elk wat wils, strand, duinen, aardewegels.... met als afsluiter een veelbelovende tombola (was dat verleden jaar geen prachtige cannondal-mtb als eerste prijs)
Kortom : zondag komen we zeker af, afspraak start om 9u
Zo 21/02/2010 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Willy Sport
- Mountainbiker
Post by Willy Sport »
Inderdaad, ook dit jaar een gratis tombola met voor 7.500€ aan naturaprijzen + een cannondale mtb !!!Haussie wrote:Schitterende tocht met voor elk wat wils, strand, duinen, aardewegels.... met als afsluiter een veelbelovende tombola (was dat verleden jaar geen prachtige cannondal-mtb als eerste prijs)
Kortom : zondag komen we zeker af, afspraak start om 9u
-
Willy Sport
- Mountainbiker
Post by Willy Sport »
Ook dit jaar kan er maar gestart worden om 8.30 u. gezien mijn medewerkers pas op de baan zijn om 6.45 u. voor de controle van alle pijlen. Als organisator voel ik mij verantwoordelijk dat alles ok is wanneer de eerste vertrekt ! Als ik een telefoontje krijg van de medewerkers om 8.15 u. dat alles ok is, dan heb ik geen probleem om iets vroeger te starten. Hopende op uw begrip.uncle sam wrote:Vanaf hoe laat mag er gestart worden?
Zoals telkens pas vanaf 8h30 omwille van "hoog water" of kan er iets vroeger aangezet worden?
Kwestie dat ik vroeg moet thuis zijn
- Duinenpiepertje
- Mountainbiker
Post by Duinenpiepertje »
Zoals gewoonlijk zal Duinenpiepertje ook weer van de partij zijn. Hopelijk geen lekke band zoals in Nieuwpoort.
Greetz
Duinenpiepertje
Greetz
Duinenpiepertje
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Samen met een grote chouffebende rij ik zondag deze mooie TT . Er zitten veel mooie stukken in tussen de panne en kosijde. Ik dacht dat er ook een stukje van het parcours van het cyclocross parcours inzat .
Kan het zijn dat jullie "onze favoriete sportdrank" serveren tijdens de après ?
Als de duinen erbij liggen als afgelopen zondag, zal t vlammen worden.
Kan het zijn dat jullie "onze favoriete sportdrank" serveren tijdens de après ?
Als de duinen erbij liggen als afgelopen zondag, zal t vlammen worden.