Zo 14/02/2010 Werken

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bianchi--Driver
Mountainbiker

Post by Bianchi--Driver »

Voor de eerste keer een tocht in mijn eigen dorp(je), dus deze kan en mag ik niet missen! =D>
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

sliekzwien wrote:klerken was eerder een wandeltocht dan een toertocht.
ik had het er deze middag nog over met andere bikers na de tocht in torhout.
Blijkbaar waren toch velen miscontent over deze rit (zie ook forum na hun rit).
Ik kan verstaan dat sommigen dat niet erg vinden en voor de organisatie is het misschien moeilijk om andere (en vooral beter berijdbare) stukken offroad te vinden, maar als je na 50 m al vastzit en geen kanten meer uitkan en de enige optie afstappen is, dan ben ik op het einde van zo'n rit niet tevreden. Vandaar mijn vrees voor een herhaling.

#-o #-o #-o #-o #-o

Sterk overdreven hoor wat hier vermeld is,
rollen kopen man!

Klerken was fijne rit, zwaar ma mooi. :-D :-D :-D

Merci, Sliekzwien. =D> =D>
bikevolslike
Mountainbiker

Post by bikevolslike »

Ik stel voor dat dit forum niet als pispaal wordt gebruikt. Niemand is verplicht om ergens te fietsen. Aan negatieve kritiek heeft niemand iets.
Dat een doornat parcours lastig rijdt is een feit maar dat is nooit de fout van de organisatie. Wie goesting heeft om te zeuren blijft beter thuis.
bouten
Mountainbiker

Post by bouten »

bikevolslike wrote:Ik stel voor dat dit forum niet als pispaal wordt gebruikt. Niemand is verplicht om ergens te fietsen. Aan negatieve kritiek heeft niemand iets.
Dat een doornat parcours lastig rijdt is een feit maar dat is nooit de fout van de organisatie. Wie goesting heeft om te zeuren blijft beter thuis.
Ik ben van mening dat op dit forum iedereen zijn mening mag
geven,positief of negatief.Elkeen die zich geroepen voelt kan
dan die mening delen of weerleggen.Zo kan men zich ook een
beeld vormen van het desbetreffende onderwerp.
Dit gezegd zijnde kom ik zondag ook af van om de "pudding"
te proeven. :-D
Thunder
Mountainbiker

Post by Thunder »

Er is nu toch al genoeg met modder :wink: naar de tt van Klerken gegooid. Ze hadden gewoon pech door samenloop van omstandigheden.
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Als Lid van Erika's Baaikers en medewerker bij de organisatie van onze toertocht is het natuurlijk niet gemakkelijk om voor iedereen goed te doen. We hadden een pracht van een parcours maar de enige vijand was de overvloedige regen (25l op een nog ontdooide ondergrond :evil: ) van de namiddag en nacht voorheen.

AUB, met alle respect mensen, dit is de topic van WERKEN en geef deze mensen de kans om zich te bewijzen.
Eerst gaan zien, dan beoordelen

Trouwens, ik geloof dat het eksteroog van Maria Cool wel eens groot gelijk zou kunnen hebben i.v.m de weervoorspellingen (koud maar droog), dus vlammen maar. Frank Deboosere heeft daar geen rieken aan :-D :-D .

Er zullen wel enkele Erika's Baaikers aanwezig zijn maar wel zonder mij ( :cry: :cry: :cry: ), Ik speel F16tje op een toertocht bij de kleine brogel ergens in Peer (hoop ik toch :bounce: :bounce: ).
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Ze voorspellen :-D super weer: droog, beetje wind, zonnetje en vriezen!
Veel succes in Werken =D> met jullie 1e VTT!!
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Zal deze organisatie van onze dichte buren ook een hart onder de riem komen steken :wink:

We moeten er steeds van uit gaan, dat we als organisatie het parcours zelf kunnen kiezen en of maken :bounce: maar het weer daarentegen niet, hoe jammer het ook moge blijken #-o .

Grtzz

Pompierke

Op 25/04/2010 iedereen welkom in Diksmuide voor de derde brandweerpoldertocht met afstanden van 30 - 50 - 75 en 100 km
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

passeert de kleine toer van 26 km ook in klerken (eind steenstraat), mijn zoon (11) heeft een beetje de smaak te pakken van op de mountainbike in Klerken en 'k zou willen aansluiten evt in Klerken en ons dan inschrijven als
'k aan de start passeer in werken
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

hamateur wrote:passeert de kleine toer van 26 km ook in klerken (eind steenstraat), mijn zoon (11) heeft een beetje de smaak te pakken van op de mountainbike in Klerken en 'k zou willen aansluiten evt in Klerken en ons dan inschrijven als
'k aan de start passeer in werken
Ik heb aan Klerken smesse de pijltjes zien hangen. Ze hingen in twee richtingen, de één richting Houthulst, en de andere richting Zarren.
Ik veronderstel dat daar de splitsing moet zijn, best zaterdag eens gaan kijken of mijn uitleg klopt.
Post Reply